Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Peugeot 207 CC του 2008

Διαβάστηκε από 10707 αναγνώστες - 16/6/2017

To Peugeot 207 CC ήταν το πρώτο μοντέλο της Peugeot, που εφοδιάστηκε με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, απόδοσης 120 ίππων. Αυτός ο κινητήρας συνδυαζόταν προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Εμφάνιση

Δανειζόμενο στοιχεία από τις κλειστές εκδόσεις του 207, το CC χαρακτηρίζεται δυναμικό και σύγχρονο, περισσότερο από τον προκάτοχό του. `Ετσι, το εμπρός μέρος δεν εμφανίζει καμία διαφορά σε σχέση με εκείνες τις εκδόσεις, με κυρίαρχο χαρακτηριστικό του το έντονα σφηνοειδές και μυώδες σχήμα. Επίσης, τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω προέρχονται αυτούσια από τις κλειστές εκδόσεις του 207. Διαφορές συναντάμε στο πλαϊνό και -σε μεγάλο βαθμό- στο πίσω μέρος και αυτό, λόγω της αναδιπλούμενης μεταλλικής οροφής. Εκείνη ορίζει πιο έντονη κλίση του εμπρός παρμπρίζ και γενικά καμπύλο σχήμα αυτής, μέχρι την ένωσή της με το πίσω μέρος. 



Οροφή

Η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή του 207 CC είναι πλήρως αυτόματη, αφού, αντίθετα με το παρελθόν (206 CC), δεν απαιτεί καμία ενέργεια απασφάλισης από τον οδηγό. Η διαδικασία αναδίπλωσης διαρκεί 25 δλ. και μπορεί να γίνει ακόμα και εν κινήσει, με ταχύτητα έως 10 χλμ./ώρα. Η οροφή συναρμολογούνταν ως ανεξάρτητο τμήμα στο εργοστάσιο της Μαδρίτης, πριν συναντήσει τη γραμμή παραγωγής του 207 CC, που γινόταν στην ίδια μονάδα. Η οροφή του 207 CC είναι σχεδιασμένη από την Peugeot και αποτελείται από δύο μέρη, τα οποία αναδιπλώνονται στο χώρο αποσκευών. Η κινηματική της λειτουργία χρησιμοποιεί 11 αισθητήρες, ενώ η όλη διαδικασία αναδίπλωσης πραγματοποιείται από έξι υδραυλικά έμβολα, με το κεντρικό υδραυλικό κύκλωμα να τα τροφοδοτεί με 135 bar πίεση. Η διαδικασία αναδίπλωσης γίνεται εξ ολοκλήρου αυτόματα και διαρκεί 25 δλ., χωρίς να χρειαστεί καμία ενέργεια απασφάλισης από τον οδηγό.



Κινητήρας-Επιδόσεις

Ο κινητήρας που εφοδιάζει το 207 CC, τοποθετείθηκε για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Peugeot. Πρόκειται για το μηχανικό σύνολο που εξέλιξαν από κοινού οι μηχανικοί της PSA με τους ομόλογούς τους της BMW και αποτελεί ουσιαστικά το δεύτερο καρπό αυτής της συνεργασίας, αφού προηγήθηκε ο υπερτροφοδοτούμενος των 150 ίππων, που γνωρίσαμε στο 207 GT, ο οποίος αργότερα μπήκε και κάτω από το καπό του 207 CC. Ο κινητήρας EP6 διαθέτει σύστημα μεταβαλλόμενου βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων, με αποτέλεσμα τη μειωμένη κατανάλωση και των εκπομπών ρύπων. Η απόδοσή του είναι 120 ίπποι, ενώ η λειτουργία του παρουσιάζει ελαστικότητα και θετική απόκριση σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Οι επιδόσεις είναι οριακά καλές, λόγω κυρίως του μεγάλου βάρους του αμαξώματος.


Εσωτερικό-Χώροι

Το εσωτερικό του 207 CC δε διαφέρει αισθητικά από το αντίστοιχο των κλειστών εκδόσεων, ωστόσο σε κάποιες εκδόσεις μπορεί να εφοδιαστεί με δερμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό και καθίσματα, στα πρότυπα του μεγαλύτερου 307 CC, παρουσιάζοντας ακόμα πιο ευχάριστο και νεανικό χαρακτήρα. Η ποιότητα κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ τόσο η συναρμολόγηση όσο και το φινίρισμα ικανοποιούν. Οι χώροι είναι καλοί για τους δύο εμπρός επιβάτες και τις αποσκευές τους, ωστόσο ως 2+2 θέσεων, το 207 CC δεν επιτρέπει τη μεταφορά δύο ενήλικων επιβατών στο πίσω κάθισμα, όπως ακριβώς και το προηγούμενο 206 CC.


Οδική συμπεριφορά

Η συμπαγής αίσθηση που έχει το 207 CC στο δρόμο εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό, ο οποίος λαμβάνει εξάλλου και πολύ καλή αίσθηση από το ηλεκτρικά μεταβαλλόμενο σύστημα διεύθυνσης. Η ανάρτηση δεν έχει δεχθεί καμία τροποποίηση σε σχέση με τα κλειστά 207 και συνδυάζει την άνεση με την ασφαλή οδική συμπεριφορά με πολύ καλό τρόπο. `Ετσι, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν ενοχλούν τους επιβάτες σε πολύωρες μετακινήσεις, ενώ σε γρήγορη κίνηση ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας δεν παρουσιάζει νευρική συμπεριφορά σε δρόμο με στροφές. Η γενικότερη αίσθηση του 207 CC στο δρόμο είναι ότι πρόκειται για βαρύ αυτοκίνητο, με τα επίπεδα της πρόσφυσης να σπάνε σε ελάχιστες περιπτώσεις, αλλά ακόμα και τότε χαρακτηρίζεται προοδευτικό στις αντιδράσεις του. Η υποστροφή είναι η αρχική αντίδραση του αμαξώματος στο όριο και εφ` όσον η ποιότητα της ασφάλτου είναι κακή, ενώ αντίθετα το πίσω μέρος δείχνει να μένει βιδωμένο και να ακολουθεί την πορεία του εμπρός. Το σύστημα διεύθυνσης, με την ηλεκτρική υποβοήθηση, προσφέρει πολύ καλή αίσθηση, ενώ τα φρένα κρίνονται αποτελεσματικά για την ακινητοποίηση του 207 CC.



Ταυτότητα Αυτοκινήτου

Τιμή: 6.700 ευρώ
Χρονολογία: 4/2008
Χιλιόμετρα: 109.000.000 χλμ.
Κυβισμός: 1.600 κ.εκ.
Ισχύς: 120 ίπποι
Καύσιμο: Βενζίνη
Χρώμα: Γκρι
 


Εξοπλισμός

ABS, Book service, Bucket Καθίσματα, CD Player, ESP, Immobilizer, Ατρακάριστο, Ηλεκτρικά παράθυρα, Ηλεκτρικοί Καθρέφτες, Κεντρικό κλείδωμα, Κλιματισμός, Προβολείς ομίχλης, Υδραυλικό τιμόνι, Υπολογιστής Ταξιδιού, Χειροκίνητο.



Επικοινωνία

AUTO VALUE
Διεύθυνση: ΤΑΤΟΙΟΥ 102
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ  τ.κ. 14452
Τηλ.: 210 2828436
Φαξ: 210 2828536
E-mail: [email protected]
Site: www.autovalue.gr

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις