Με τον 1.600άρη ντίζελ κινητήρα των 116 ίππων και κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., το Peugeot 308 δεν περνά απαρατήρητο
Το ντίζελ 1.600άρι μηχανικό σύνολο ισχύος 112 ίππων εκπλήσσει με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και την απουσία του χαρακτηριστικού «κροταλίσματος» και κραδασμών, με αποτέλεσμα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου να μην γίνεται αντιληπτό ότι πρόκειται για πετρελαιοκινητήρας.
O θάλαμος των επιβατών του Peugeot διακρίνεται για την προσεγμένη ποιότητα και κυρίως για την ευχάριστη υφή του παχιού αφρώδους υλικού που «ντύνει» το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Επίσης, ο διάκοσμος είναι μοντέρνος, τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή άνεση και τα μεγάλα παράθυρα βελτιώνουν την ορατότητα και φωτεινότητα της καμπίνας.
Στις αστικές μετακινήσεις παρουσιάζει καλή ευελιξία και είναι εύκολο γενικά στους χειρισμούς. Το βασικό πεδίο δράσης του 308 είναι οι μεγάλες ευθείες των εθνικών οδών, όπου ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες παραμένει σταθερό και ξεκούραστο, ενώ ο κινητήρας διατηρεί με άνεση γρήγορους ρυθμούς. Περνώντας σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, το Γαλλικό χάτσμπακ εμφανίζεται ουδέτερο και με πολύ καλό κράτημα, ενώ το τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση προσφέρει θετική αίσθηση.
Το Peugeot 308 συνεχίζει να αποτελεί μια από τις πιο αξιόλογες επιλογές στη μικρομεσαία κατηγορία, κερδίζοντας την εντυπώσεις με τους καλούς χώρους των επιβάτων, την άνετη ανάρτηση και την υψηλή παθητική του ασφάλεια.