Έχετε συνηθίσει τα υβριδικά οχήματα να συνδυάζουν έναν κινητήρα βενζίνης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ; Δείτε το Range Rover Sport της Land Rover που καινοτομεί, βάζοντας στο «μείγμα» ένα 3λιτρο σύνολο πετρελαίου.
Συνήθως, τα πετρελαιοκίνητα και τα υβριδικά μοντέλα, «τσακώνονται» για το ποιο προσφέρει το χαμηλότερο κόστος καυσίμου. Τι γίνεται, όμως, αν «ανακατέψεις» τις πιο πάνω κατηγορίες; Αν, δηλαδή, φτιάξεις ένα υβριδικό όχημα, όχι με κινητήρα βενζίνης, αλλά με σύνολο πετρελαίου;
Την απάντηση επιχειρεί να μας δώσει η Land Rover, φτιάχνοντας υβριδικές εκδόσεις πετρελαίου στα μοντέλα της. Όπως το Range Rover Sport Diesel Hybrid, ένα πολυτελές SUV που νοιάζεται και για το πόσο κοστίζει η μετακίνησή του. Χρησιμοποιεί για αυτό το λόγο το SDV6 twin-turbo diesel μοτέρ των 3,0 λίτρων, που αποδίδει 292 ίππους και 600 Nm ροπή και το συνδυάζει με ένα ηλεκτρικό σύνολο 47 ίππων και 175 Nm. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος είναι 340 ίπποι και 700 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 6,7 δλ., ενώ αν κάτσετε «φρόνιμοι» η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 6,4 λτ./100 χλμ.
Ένα τέτοιο αμάξι αγοράστηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία πέρσι και σήμερα πωλείται έχοντας διανύσει 40.000 χλμ. Είναι από πρώτο χέρι, βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όντας ατρακάριστο, διαθέτει Book service, ενώ μπορείτε να το αποκτήσετε και με ανταλλαγή.
LAND ROVER RANGE ROVER SPORT 2 HSE ZF8 HYBRID DIESEL