autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Hyundai i30 diesel 2011-2017
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Hyundai i30 diesel 2011-2017

23/10/2024

Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και δεν βγάζουν ζημιές.
Οι φθορές περιορίζονται στα ακρόμπαρα, στα μοντέλα με πολλά χιλιόμετρα.
Αν «κολλάει» το infotainment, λύνεται με αναβάθμιση (αν δεν την έκανε ήδη ο προηγούμενος).
Θα χωρέσουν άνετα 5 ενήλικες. Στο δρόμο είναι στιβαρό με καλή συμπεριφορά.

Οι κινητήρες είναι αξιόπιστοι και δεν βγάζουν ζημιές

Το Hyundai i30 είναι ένα δημοφιλές μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας και έκανε το ντεμπούτο του το 2006. Πλέον το αυτοκίνητο βρίσκεται στην τρίτη γενιά του, η οποία λανσαρίστηκε το 2017 και ανανεώθηκε το 2020.
Το προηγούμενο i30, δηλαδή το μοντέλο της δεύτερης γενιάς, κατασκευάστηκε από το 2011 μέχρι το 2017 και παραμένει μοντέρνο. Πόσο καλό είναι για αγορά ως μεταχειρισμένο; Αναλύουμε ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο και σας παρουσιάζουμε τις φθορές που εμφανίζει, καθώς και τις πιο συνηθισμένες ζημιές σύμφωνα με αναφορές ιδιοκτητών.

Τα μηχανικά σύνολα του Hyundai i30 είναι αξιόπιστα και δεν παρουσιάζουν εκτεταμένα προβλήματα και βλάβες. Οι Γερμανοί συνάδελφοι της AutoBILD μάλιστα είχαν κάνει test μακράς διαρκείας σε ένα πετρελαιοκίνητο i30 με τον κινητήρα 1,6 λίτρων και 128 ίππων, το οποίο διήρκησε 100.000 χιλιόμετρα. Η ετυμηγορία είναι πως το εν λόγω όχημα είναι από τα πιο αξιόπιστα που έχουν δοκιμάσει.

Τον ίδιο κινητήρα έχει το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που έχουμε στη διάθεσή μας. Κατά την οδήγηση τα μηχανικά σύνολα συμπεριφέρονται όπως θα έπρεπε, χωρίς δυσλειτουργίες και διακοπές από τον κινητήρα. Η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν 6,7 λτ/100 χλμ.
Αν παρατηρηθεί αυξημένη κατανάλωση λαδιού, αυτό σημαίνει πως οι προηγούμενοι κάτοχοι οδηγούσαν συχνά «στα κόκκινα» το diesel μοτέρ.

Οι φθορές περιορίζονται στα ακρόμπαρα, στα μοντέλα με πολλά χιλιόμετρα

Οι φθορές στα μηχανικά μέρη του Hyundai i30 2011-2017 είναι περιορισμένες, και εστιάζουν στα ακρόμπαρα των μοντέλων που έχουν διανύσει αυξημένο αριθμό χιλιομέτρων. Εκτός αυτού, υπάρχει πιθανότητα να παρουσιάσουν δυσλειτουργίες τα πίσω φανάρια.

Τα παραπάνω δεν αρκούν για να πλήξουν την αξιοπιστία του κορεάτικου μοντέλου, ενώ αντιθέτως μπορούν να αποτελέσουν μια καλή ευκαιρία για να διαπραγματευτείτε με τον πωλητή κάποια πιθανή μείωση της τιμής.

Το i30 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο προέρχεται από τη Γερμανία. Παρόλα αυτά δεν υπάρχουν σημάδια σκουριάς, κάτι που οφείλεται τόσο στην υψηλή αντιδιαβρωτική προστασία, όσο και στις «ποδιές» που καλύπτουν το αμάξωμα.

Αν «κολλάει» το infotainment, λύνεται με αναβάθμιση (αν δεν την έκανε ήδη ο προηγούμενος)

Η εικόνα από το εσωτερικό του Hyundai i30 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο είναι πολύ καλή, παρά τα 100.000 χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Οι πλαστικές επενδύσεις δεν έχουν γρατζουνιές και φθορές από τη χρήση, ενώ σε αντίστοιχα καλή κατάσταση διατηρούνται και οι ταπετσαρίες των καθισμάτων, αλλά και το αφρώδες υλικό τους.
Οι διακόπτες στο τιμόνι και στο ταμπλό δεν έχουν ξεβάψει. Επίσης, το στεφάνι του τιμονιού δεν εμφανίζει γυαλάδες από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού.

Τα μόνα παράπονα που έχουν ακουστεί από ιδιοκτήτες του Hyundai i30 2011-2017 έχουν να κάνουν με το σύστημα infotainment. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει το ενδεχόμενο να χάνεται η σύνδεση Bluetooth του συστήματος πολυμέσων με το smartphone που έχει συζευχτεί, όταν απενεργοποιούμε τον κινητήρα, ενώ μπορεί να παρουσιάζει καθυστερήσεις το σύστημα πλοήγησης. Αυτά τα «κολλήματα» μπορούν να διορθωθούν με αναβάθμιση του λογισμικού του infotainment, μια ενέργεια που μπορεί ήδη να έχει πραγματοποιηθεί από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες.

Θα χωρέσουν άνετα 5 ενήλικες. Στο δρόμο είναι στιβαρό με καλή συμπεριφορά

Το Hyundai i30 2011-2017 διακρίνεται για την ευρυχωρία του, που είναι αρκετή για 5 ενήλικες επιβάτες. Το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 1,375 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως θα φιλοξενήσει απροβλημάτιστα 3 ενήλικες επιβάτες, ενώ ο «αέρας» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι μπόλικος, ακόμα και για άτομα ύψους 1,86 μέτρων. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 378 λίτρα.
Εκτός από ευρύχωρη, η καμπίνα του μοντέλου είναι και εργονομική, με τους διακόπτες να βρίσκονται σε βολικά για τον οδηγό σημεία. Επιπλέον, υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα.

Η ανάρτηση του Hyundai i30 έχει ευχάριστα σφιχτή ρύθμιση, και πίσω βρίσκουμε πολλαπλούς συνδέσμους. Ως εκ τούτου, η οδική συμπεριφορά του κορεάτικου hatchback είναι πολύ καλή, εμπνέοντας σιγουριά στον οδηγό για να κινηθεί πιο σβέλτα σε δρόμους με στροφές. Παρόλα αυτά, ο δυναμισμός δεν έρχεται εις βάρος της άνεσης, μιας και οι κακοτεχνίες απορροφώνται σωστά και η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή.

Συμπέρασμα: Το Hyundai i20 diesel 2011-2017 είναι απροβλημάτιστο ως μεταχειρισμένο

Το Hyundai i20 της δεύτερης γενιάς (2011-2017) διατηρείται μοντέρνο, τόσο λόγω του σχεδιασμού του, όσο και της τεχνολογίας με την οποία εφοδιάζεται. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι αξιόπιστος και δεν προκαλεί προβλήματα στους κατόχους του.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Hyundai i30 2011-2017 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου
Hyundai i30 2012 9.000 ευρώ
Hyundai i30 2013 9.600 ευρώ
Hyundai i30 2014 10.000 ευρώ
Hyundai i30 2015 11.500 ευρώ
Hyundai i30 2016 12.000 ευρώ
Hyundai i30 2017 12.200 ευρώ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε