
Test μεταχειρισμένου: Toyota Aygo 2014-2022
Αξιόπιστος γενικά ο χιλιάρης κινητήρας, μπορεί να έχει διαρροές λαδιού.
Αν κινείται αποκλειστικά στην πόλη, θα βρείτε φθορές στα φρένα.
Το εσωτερικό δεν φθείρεται, αν κολλάει το infotainment βοηθά η αναβάθμιση λογισμικού.
Είναι εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη, πίσω θα κάτσουν 2 ενήλικες.
Αξιόπιστος γενικά ο χιλιάρης κινητήρας, μπορεί να έχει διαρροές λαδιού
Το Toyota Aygo είναι ένα mini αυτοκίνητο πόλης που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Η πρώτη γενιά έκανε το ντεμπούτο της το 2005, ενώ η δεύτερη κατασκευάστηκε από το 2014 έως το 2022 και παραμένει μοντέρνα και νεανική. Το αυτοκίνητο έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές, τόσο ως καινούργιο όσο και ως μεταχειρισμένο. Δεδομένου ότι έχουν περάσει 11 χρόνια από το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του Toyota Aygo, ήρθε η ώρα να αναλύσουμε πόσο καλό είναι το μοντέλο για αγορά μεταχειρισμένου.
Στα χέρια μας έχουμε ένα Toyota Aygo του 2019, που εφοδιάζεται με τον χιλιάρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 72 ίππων, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι χειροκίνητο 5 σχέσεων. Το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου, που δεν ξεπερνά τον 1 τόνο, σημαίνει πως το μοτέρ μπορεί να κινήσει επαρκώς σβέλτα το Toyota Aygo σε αστικές συνθήκες.
Κατά την οδήγηση του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου δεν παρατηρήσαμε δυσλειτουργίες από τα μηχανικά μέρη. Το μοτέρ είναι εύρωστο, και οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται απροβλημάτιστα. Η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας μετρήθηκε στα 5,2 λτ/100 χλμ.
Σύμφωνα με αναφορές βλαβών, δεν υπάρχουν σημαντικές ζημιές και προβλήματα στα κινητήρια σύνολα του Aygo. Το μόνο που έχει παρατηρηθεί είναι διαρροές λαδιών από τον κινητήρα.
Αν κινείται αποκλειστικά στην πόλη, θα βρείτε φθορές στα φρένα
Περνώντας στις πιο συνηθισμένες φθορές που ενδέχεται να βρείτε σε ένα μεταχειρισμένο Toyota Aygo, αυτές εντοπίζονται στα φρένα, τα οποία είναι μεν αποδοτικά, αλλά μπορεί να εμφανίσουν νωρίς σημάδια «κόπωσης», κυρίως στα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για αστικές μετακινήσεις.
Επιπλέον, έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις όπου είχε διαρροή η αντλία νερού του κινητήρα.
Εκτός από αυτά τα δύο, τα μηχανικά μέρη του Toyota Aygo δεν μαστίζονται από πρόωρες φθορές και δεν θα προβληματίσουν με έκτακτες επισκέψεις στο συνεργείο.
Το εσωτερικό δεν φθείρεται, αν κολλάει το infotainment βοηθά η αναβάθμιση λογισμικού
Στο εσωτερικό του μεταχειρισμένου Toyota Aygo που δοκιμάζουμε, δεν έχουν δημιουργηθεί φθορές από τη χρήση. Τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή –όπως σε όλα τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας άλλωστε- αλλά δεν έχουν γρατζουνιές και χαρακιές. Οι διακόπτες δεν έχουν ξεβάψει, κάτι που ισχύει και για τις χρωματιστές πλαστικές επιφάνειες στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα.
Τα καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα και προσφέρουν σωστή πλευρική στήριξη ακόμα και σε συνθήκες ταξιδιού.
Το design της καμπίνας του Toyota Aygo μπορεί να χαρακτηριστεί «παιχνιδιάρικο». Η βασική έκδοση εφοδιάζεται με ABS, ESP και 6 αερόσακους, ενώ από το 2019 και έπειτα τα αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών που υποστηρίζει σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto.
Αν εμφανίζονται κολλήματα στο σύστημα infotainment και στην camera οπισθοπορείας, τότε αυτά μπορούν να επιλυθούν με μια ενημέρωση στο λογισμικό του οχήματος.
Είναι εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη, πίσω θα κάτσουν 2 ενήλικες
Το Toyota Aygo είναι ένα αυτοκίνητο που έχει εξελιχθεί με γνώμονα την ευελιξία στην αστική «ζούγκλα». Οι μικρές διαστάσεις και ο κύκλος στροφής που είναι 9,6 μέτρα κάνουν το Aygo εξαιρετικό στις μανούβρες και στην κίνηση στα στενά. Η ανάρτηση απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου, τα φρένα είναι αποτελεσματικά, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το τιμόνι γίνεται πιο βαρύ όταν κινούμαστε σε υψηλότερες ταχύτητες, κάτι που καθιστά το Aygo σταθερό στον αυτοκινητόδρομο.
Όσον αφορά στους χώρους, στο Toyota Aygo 2014-2022 θα χωρέσουν 4 ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω είναι μεν περιορισμένος, ωστόσο είναι επαρκής για άτομα με ύψος γύρω από το μέσο όρο. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 168 λίτρα, ένα νούμερο που μετρατρέπεται σε 812 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος.
Συμπέρασμα: Το Toyota Aygo 2014-2022 είναι απροβλημάτιστο ως μεταχειρισμένο
Συνοψίζοντας, το Toyota Aygo 2014-2022 αποτελεί μια καλή επιλογή για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Οι μικρές διαστάσεις, η μεγάλη ευελιξία και τα απροβλημάτιστα μηχανικά σύνολα δημιουργούν ένα καλό σύνολο, που θα αποτελέσει έναν πιστό «σύμμαχο» στις καθημερινές σας μετακινήσεις στην πόλη.Οι τιμές των μεταχειρισμένων Toyota Aygo 2014-2022 διαμορφώνονται ως εξής:
Χρονολογία μοντέλου | Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου |
---|---|
Toyota Aygo 2014 | 7.800 ευρώ |
Toyota Aygo 2015 | 8.800 ευρώ |
Toyota Aygo 2016 | 8.800 ευρώ |
Toyota Aygo 2017 | 9.200 ευρώ |
Toyota Aygo 2018 | 10.000 ευρώ |
Toyota Aygo 2019 | 10.700 ευρώ |
Toyota Aygo 2020 | 11.500 ευρώ |
Toyota Aygo 2021 | 11.600 ευρώ |
Toyota Aygo 2022 | 11.600 ευρώ |
Σχολιάστε |