Test μεταχειρισμένου: Toyota C-HR Hybrid 122 PS 2016-2023
Το υβριδικό δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα σε κινητήρες και μπαταρία.
Καίει 5,3 λτ/100 χλμ, ίδια κατανάλωση με όταν ήταν καινούργιο.
Πιθανό ελάττωμα στα αμιγώς βενζινοκίνητα 1,2 λίτρων: Πολλαπλασιαστές.
Τα πλαστικά αντέχουν σε γρατζουνιές.
Το υβριδικό Toyota C-HR 2016-2023 δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα σε κινητήρες και μπαταρία
Η Toyota λάνσαρε το C-HR το 2016 και το μοντέλο έγινε από την αρχή ιδιαίτερα δημοφιλές. Η πρώτη γενιά του ιαπωνικού crossover ανανεώθηκε ελαφρώς το 2020 και σταμάτησε να παράγεται το 2023, δίνοντας τη θέση της στην δεύτερη, την οποία δοκιμάσαμε πρόσφατα.
Τα πιο παλιά Toyota C-HR έχουν ήδη συμπληρώσει 8 χρόνια κυκλοφορίας, ωστόσο είναι ακόμα μοντέρνα, χάρη στο σύγχρονο και δυναμικό design που έχουν, καθώς και την τεχνολογία που τα διακατέχει. Δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο υβριδικό Toyota C-HR του 2018 και καταγράφουμε πώς τα πηγαίνει στους τομείς της αξιοπιστίας και των φθορών, ενώ ταυτόχρονα αναφέρουμε ποιες είναι οι συνηθισμένες πηγές προβλημάτων του C-HR 2016-2023.
Το αυτοκίνητο που έχουμε στη διάθεσή μας εφοδιάζεται με το υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποδίδει συνδυαστικά 122 άλογα. Το μοτέρ βενζίνης έχει χωρητικότητα 1,8 λίτρα και ισχύ 98 ίππους, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 72 ίππους, με τη μπαταρία που τον τροφοδοτεί να έχει χωρητικότητα 1,3 kWh.
Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο και έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της Toyota, όπως το Auris Hybrid και το Prius, επομένως μπορούμε να πούμε πως είναι καλά δοκιμασμένο. Συνολικά δεν υπάρχουν αναφορές για εκτεταμένες ζημιές και βλάβες στα υβριδικά σύνολα του Toyota C-HR.
Καίει 5,3 λτ/100 χλμ, ίδια κατανάλωση με όταν ήταν καινούργιο
Η ισχύς είναι παραπάνω από αρκετή για την καθημερινότητα, με το μεταχειρισμένο μοντέλο να χρειάζεται 11 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα, ένας αριθμός που ήταν ίδιος με αυτόν που μετρήσαμε όταν είχαμε δοκιμάσει το αυτοκίνητο καινούργιο. Στον τομέα της κατανάλωσης, το μεταχειρισμένο Toyota C-HR έκαψε 5,3 λτ/100 χλμ, μια τιμή που επίσης είναι όμοια με αυτή του καινούργιου μοντέλου που είχαμε δοκιμάσει στο παρελθόν. Η σταθερότητα στην επιτάχυνση και στην κατανάλωση δείχνει πως το κινητήριο σύνολο λειτουργεί σωστά, χωρίς πτώση απόδοσης.
Για αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις, το υβριδικό C-HR της γενιάς 2016-2023 προσφέρεται και σε ισχυρότερη έκδοση με 184 άλογα.
Πιθανό ελάττωμα στα αμιγώς βενζινοκίνητα 1,2 λίτρων: Πολλαπλασιαστές
Τα προβλήματα στα μηχανικά σύνολα του Toyota C-HR 2016-2023 είναι λίγα και συναντώνται στην αποκλειστικά βενζινοκίνητη έκδοση που έχει μοτέρ 1,2 λίτρων με ισχύ 116 ίππους. Μπορεί να εμφανιστεί ελάττωμα στους πολλαπλασιαστές, ενώ στην περίπτωση που γίνεται κακή καύση καυσίμου μπορεί να δημιουργηθούν επικαθίσεις στις βαλβίδες και στην εισαγωγή, κάτι που όμως επιλύεται εύκολα.
Τα πλαστικά στην καμπίνα του Toyota C-HR 2016-2023 αντέχουν σε γρατζουνιές
Στην καμπίνα του Toyota C-HR 2016-2023 έχει γίνει εκτεταμένη χρήση μαύρων γυαλιστερών πλαστικών. Οι συγκεκριμένες επιφάνειες είναι ανθεκτικές στις γρατζουνιές, μιας και δεν εμφανίζουν σημάδια φθοράς. Σε αντίστοιχα καλή κατάσταση βρίσκονται και οι υπόλοιπες επενδύσεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Οι ταπετσαρίες των καθισμάτων δεν έχουν αμυχές και το αφρώδες υλικό διατηρεί σωστά τη φόρμα του. Οι διακόπτες δεν έχουν ξεβάψει, ενώ το στεφάνι του τιμονιού δεν έχει φθαρεί από τη συνεχή επαφή με τα χέρια του οδηγού.
Το infotainment του αυτοκινήτου λειτουργεί σωστά, χωρίς καθυστερήσεις και «κολλήματα», ενώ τα στοιχεία εξοπλισμού όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα, το σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, η camera οπισθοπορείας, το cruise control που προσαρμόζεται με βάση την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος και τα LED φανάρια δουλεύουν όπως στην πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του C-HR, πριν από 6 χρόνια.
Το Toyota C-HR που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο κυκλοφορούσε για 6 χρόνια στη Γερμανία. Κατά τον έλεγχο του αμαξώματος παρατηρήθηκε λίγη επιφανειακή σκουριά, που όμως δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας μιας και μπορεί να καθαριστεί. Αν επιπλέον χρησιμοποιηθεί επιπλέον αντιδιαβρωτική προστασία από κάποιον ειδικό, δεν θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο μέλλον.
Αξίζει να αναφέρουμε πως τέτοια φαινόμενα αποφεύγονται εύκολα αν φροντίζουμε να πλένουμε σωστά το κάτω μέρος του αυτοκινήτου μας, ειδικά αν κατοικούμε περιοχή με υψηλή χιονόπτωση όπου χρησιμοποιείται συχνά αλάτι στους δρόμους το χειμώνα.
Συμπέρασμα: Απροβλημάτιστο και οικονομικό το Toyota C-HR 2016-2023
Συνοψίζοντας, το Toyota C-HR 2016-2023 αποτελεί μια καλή περίπτωση για αγορά μεταχειρισμένου crossover, ειδικά όσον αφορά στις υβριδικές του εκδόσεις, αφού τα μηχανικά σύνολα είναι ιδιαίτερα αξιόπιστα και η κατανάλωση χαμηλή.Οι τιμές των μεταχειρισμένων Toyota C-HR 2016-2023 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου | Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου |
---|---|
Toyota C-HR 2016 | 23.200 ευρώ |
Toyota C-HR 2017 | 19.000 ευρώ |
Toyota C-HR 2018 | 21.500 ευρώ |
Toyota C-HR 2019 | 21.500 ευρώ |
Toyota C-HR 2020 | 23.400 ευρώ |
Toyota C-HR 2021 | 25.400 ευρώ |
Toyota C-HR 2022 | 27.000 ευρώ |
Toyota C-HR 2023 | 27.500 ευρώ |
Σχολιάστε |