autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Τρία μεταχειρισμένα crossover που πρέπει να δεις

11/5/2017

Μεταχειρισμένο crossover με μοντέρνα εμφάνιση, καλή οδική συμπεριφορά και ασφάλεια. Δες τώρα τρεις προτάσεις της αγοράς με μεγάλο ανταγωνισμό και πάρε αυτό που σου ταιριάζει.

Για όποιον ενδιαφέρεται να αποκτήσει ένα μεταχειρισμένο crossover, τελευταίας τεχνολογίας παρουσιάζουμε και συγκρίνουμε τρία μοντέλα τετραετίας, που από τη στιγμή που έκαναν την εμφάνισή τους στην αγορά, έχουν ανεβάσει πολύ τον πήχη στην συγκεκριμένη κατηγορία. Ο λόγος για τα Chevrolet Trax, Ford Kuga και Toyota RAV4.

Εμφάνιση: Με έμφαση στον δυναμισμό

Και στις τρεις περιπτώσεις αυτό που χαρακτηρίζει τα τρία μοντέλα είναι ο δυναμισμός που εκπέμπουν.Έτσι, στο μπροστινό μέρος του Trax, ξεχωρίζει η επιβλητική μάσκα της Chevrolet, με τις εισαγωγές και το μεγάλο λογότυπο αλλά και τα τετραγωνισμένα φανάρια με τις ανάλογου σχήματος θέσεις για τους προβολείς ομίχλης. Στο πλάι, διακρίνουμε τους τονισμένους θόλους των τροχών που συμβάλλουν στον όλο δυναμισμό, ενώ στο πίσω τμήμα, τα φανάρια μαζί με μια έξτρα μαύρη αεροτομή πάνω στο παρμπρίζ, αποτελούν πρόσθετα στοιχεία εντυπωσιασμού.

Το Ford Kuga από την άλλη, εμφανισιακά, δεν έχει ξεφύγει από τη λογική ενός crossover, ωστόσο τα «νεύρα» στο καπό του δίνουν άλλη δυναμική. Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα φανάρια που απλώνονται έντονα στο πλάι και σε κάθε περίπτωση διαθέτει έντονη σκηνική παρουσία.

Τέλος, στη περίπτωση του RAV4 ξεχωρίζουν τα φανάρια και η επιθετική μάσκα, στο πλάι οι έντονοι ώμοι στους θόλους των πίσω τροχών και πίσω τα μακρόστενα και περίτεχνα φωτιστικά σώματα.

Εσωτερικό: Ποιότητα με μοντέρνες ιδέες
Ανκάτι χαρακτηρίζει το εσωτερικό των τριών μοντέλων είναι η μοντέρνα σχεδίαση και η καλή ποιότητα κατασκευής. Στο Trax λοιπόν το ενδιαφέρον πέφτει αρχικά στον πίνακα οργάνων που παραπέμπει σε μοτοσικλέτα. Παρόν είναι και το σύστημα πολυμέσων MyLink της Chevrolet, το οποίο διαθέτει έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών με μενού ελέγχου του ηχοσυστήματος, του τηλεφώνου, αναπαραγωγής βίντεο αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Το φινίρισμα ικανοποιεί απόλυτα, όπως και η συνολική εικόνα στον τομέα της ποιότητας, με καλή συναρμογή και προσεγμένα υλικά.

Στο Kuga από την άλλη ξεχωρίζει η κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί στάνταρ σύστημα infotainment με τεχνολογία SYNC, ενώ σε ότι αφορά στην ποιότητα κατασκευής, δεν έχουμε παράπονα. Η συναρμογή είναι καλή και η όλη κατασκευή δείχνει στιβαρή όχι μόνο σε καλό δρόμο, αλλά και πάνω από λακκούβες και κακοτεχνίες.

Τέλος, στο εσωτερικό του Toyota RAV4 αποκαλύπτεται ένα αρκετά ενδιαφέρον περιβάλλον. Ξεχωρίζουμε την κεντρική κονσόλα που χωρίζεται σε δύο τμήματα. Ποιοτικά, το νέο RAV4 προσφέρει πλαστικά με φινίρισμα υψηλότατης ποιότητας ενώ σε χρηστικό επίπεδο η εργονομία δε δημιουργεί προβλήματα.

Χώροι: Μπροστά το RAV4
Οι μεγάλες διαστάσεις και το μακρύ μεταξόνιο των 2,659 μέτρων, ωφελούν ιδιαίτερα τους χώρους για τους επιβάτες στο εσωτερικό του νέου RAV4. Το πορτ-μπαγκάζ είναι μεγάλο (547 λτ.) και διαθέτει αρκετό χώρο κάτω από το δάπεδο (από 51 έως 100 λίτρα, ανάλογα με την ύπαρξη ρεζέρβας ή κιτ επισκευής). Την πρακτικότητα αυξάνει το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης του χώρου αποσκευών, αλλά και η πίσω πόρτα, που ανοίγει προς τα πάνω και όχι προς τα έξω.

Το Trax με τη σειρά του είναι σε θέση να μεταφέρει μέχρι και 5 ενήλικους επιβάτες, σε ένα εσωτερικό με αρκετή πρακτικότητα. Έτσι, το πίσω διαιρούμενο (60/40) κάθισμα μπορεί να αναδιπλωθεί αυξάνοντας τον όγκο του πορτ-μπαγκάζ, ενώ ακόμη και το κάθισμα του συνοδηγού είναι σε θέση να αναδιπλωθεί στο ίδιο επίπεδο, αυξάνοντας το μήκος φόρτωσης. Έτσι, στην 5θέσια επιλογή, το Trax μεταφέρει αποσκευές όγκου 356 λίτρων, ενώ με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, το νούμερο αυξάνεται στα 785 λίτρα. Εκτός τώρα των καθισμάτων, την πρακτικότητα του Trax επιτείνουν και οι αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, όπως π.χ. τα 4 διαφορετικά ντουλαπάκια στο ταμπλό.

Τέλος στο Kuga, όπως και στα άλλα δύο, 5 ενήλικες θα βολευτούν άνετα, ενώ καλή είναι και η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ το οποίο φτάνει στα 438-481 λτ., ανάλογα με τη θέση της πλάτης του πίσω καθίσματος, που έχει τη δυνατότητα ρύθμισης σε τρεις θέσεις.

Οδική συμπεριφορά: Σαν επιβατικά
Τα τρία crossover πίσω από το τιμόνι θυμίζουν επιβατικό, αφού οι κλίσεις είναι περιορισμένες και η αίσθηση ασφάλειας μεγάλη. Πιο συγκεκριμένα τώρα, το Trax στις στροφές γέρνει λογικά, δεν πλέει στις αλλαγές πορείας και έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, χάρη φυσικά και στην τετρακίνηση που «δουλεύει» εξαιρετικά. Από την άλλη, πάνω από εδαφικές ανωμαλίες η ανάρτηση «κοπανάει», ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι μεν ευθύβολο, αλλά σχετικά τραχύ.

Στην περίπτωση του Kuga η ανάρτηση είναι προσανατολισμένη στην άνεση και «καταπίνει» τα πάντα, ελέγχοντας ικανοποιητικά τις κινήσεις του αμαξώματος. Οι κλίσεις είναι πιο εμφανείς στις στροφές και σε συνδυασμό με την εμφανή τάση για υποστροφή ισχύος, αν πατήσεις γκάζι νωρίς μέσα στη στροφή (παρά το TVC), το Kuga δε θα σε προτρέψει να το πιέσεις στα όρια του, παρά το καλό σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι. Φυσικά όμως, δεν είναι και αυτός ο ρόλος του που, σε κάθε περίπτωση, διαθέτει πολύ καλά φρένα και είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος (197,2 χλστ.) θα βοηθήσει αρκετά στις ήπιες μετακινήσεις εκτός ασφάλτου και το πέρασμα από κακοτεχνίες και σαμαράκια.

Τέλος, το Toyota RAV4 έχει καλή ποιότητα κύλισης, είναι άνετο εντός και εκτός δρόμου, ενώ το νέο τιμόνι συμβάλλει στη συμμετοχική οδήγηση. Στις στροφές γέρνει λίγο περισσότερο από ό,τι θα περίμενε κανείς, αλλά το στιβαρό πλαίσιο το βοηθάει να πλασάρεται με αυτοπεποίθηση, βοηθούντος και του ESP. Παράλληλα στον ανοιχτό δρόμο είναι ήσυχο και ευθύβολο.

Κινητήρες: Μικρό προβάδισμα το Trax
Εδώ, μικρό προβάδισμα έχει το Chevrolet Trax και αυτό λόγω κυβισμού. Συγκεκριμένα, το μικρό SUV της Chevrolet το βρίσκουμε με 3 κινητήρες, δύο βενζίνης και έναν diesel 1,7 λίτρων. Ο βασικός βενζίνης είναι ατμοσφαιρικός 1,6 λτ. με 115 ίππους και ο δεύτερος -που έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον- είναι ο γνωστός 1,4 turbo της GM, ο οποίος έχει απόδοση 140 ίππους και μέγιστη ροπή 200 Nm. Συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο και τετρακίνηση (προσθιοκίνητο είναι μόνο το 1.6), ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 6,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων 149 γρ./χλμ.

Στην περίπτωση του Ford Kuga αιχμή του δόρατος είναι ο 1.600άρης Ecoboost των 150 ίππων, ο οποίος τραβάει από χαμηλά, εξασφαλίζει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ., τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα) και έχει περιορισμένη κατανάλωση (6,6 λτ./100 χλμ.), ενώ υπάρχει και ο 2.0 λίτρων κινητήρας επίσης με τετρακίνηση ή κίνηση εμπρός, με 140 ή 163 άλογα.

Τέλος, το Toyota RAV4 εξοπλίζεται με τον βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων με 151 ίππους της εταιρείας, αλλά και με τον diesel D-4D των 2,2 λίτρων με 150 ίππους. Αμφότεροι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα αυτόματο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα κλειδώματος του ποσοστού της ροπής στο 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων. Όσον αφορά τις επιδόσεις του 2.0 Valvematic, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,9 δλ., ενώ η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ανέρχονται στα 7,2 λτ./100 χλμ. και 197 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις