To Golf 1,6 TDI έχει όλα τα πλεονεκτήματα του μικρομεσαίου VW. Επί της ουσίας, δηλαδή, ψάχνεις να του βρεις μειονέκτημα
Ο κινητήρας κάνει από πλευράς κατανάλωσης ό,τι υπόσχεται, ολοκληρώνοντας το προφίλ του αυτοκινήτου, και ως πετρελαιοκίνητη επιλογή, με τον καλύτερο τρόπο.
Η οδική και οδηγική υπόσταση του αυτοκινήτου, τόσο στο κομμάτι των χειρισμών και της ευκολίας στην οδήγηση, όσο και στις αντιδράσεις του σε απαιτητικές διαδρομές, είναι εξαιρετική. Εκεί, το Golf TDI και σε συνθήκες πίεσης παραμένει πεισματικά ουδέτερο και ασφαλές, με το άκαμπτο πλαίσιο και το βελτιωμένο τιμόνι (με ηλεκτρονική υποβοήθηση) να προσφέρουν την έξτρα σιγουριά στον οδηγό του. Στο κομμάτι της άνεσης, η ανάρτηση απορροφά με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τα καθίσματα είναι αρκετά αναπαυτικά.
Ο κινητήρας κάνει από πλευράς κατανάλωσης ό,τι υπόσχεται, ολοκληρώνοντας το προφίλ του αυτοκινήτου, και ως πετρελαιοκίνητη επιλογή, με τον καλύτερο τρόπο.
Το εσωτερικό του πετρελαιοκίνητου VW Golf δεν διαφοροποιείται από αυτό των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου και έτσι, αυτό παραμένει ιδιαίτερα προσεγμένο ποιοτικά, με φινίρισμα και συναρμογή για σεμινάριο, αλλά και στάνταρ που προσεγγίζουν αυτά των premium μικρομεσαίων.
Στο κομμάτι της σχεδίασης, η VW έχει παραμείνει στις γνωστές σοβαρές, μη νεανικές, αλλά εργονομικές γραμμές της, με τη νέα οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να προσδίδει και μια high-tech πινελιά. Στο κομμάτι των χώρων, 5 ενήλικοι επιβάτες θα βρουν θέση στο εσωτερικό, ενώ το πορτ-μπαγκάζ με τα 380 λίτρα χωρητικότητας, είναι ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.