autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
VW Taigo μετά από 10.000 χλμ: Αυτά τα προβλήματα βγάζει
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

VW Taigo μετά από 10.000 χλμ: Αυτά τα προβλήματα βγάζει

Διαβάστηκε από 9670 αναγνώστες - 15/10/2024

Κολλάει το infotainment, αναφορές για δυσλειτουργίες στα ηλεκτρικά παράθυρα.
Μπορεί να μην δουλεύει σωστά ο κλιματισμός και να βάζει νερά στο πορτ-μπαγκάζ.
Οι κινητήρες δεν βγάζουν ζημιές.
Δεν υπάρχουν πρόωρες φθορές, όμως στο εσωτερικό ακούγονται τριγμοί.

Κολλάει το infotainment, αναφορές για δυσλειτουργίες στα ηλεκτρικά παράθυρα

Το VW Taigo είναι ένα μικρό SUV με coupe επιρροές, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το 2021. 3 χρόνια μετά το λανσάρισμα του αυτοκινήτου, έχει ενδιαφέρον να δούμε αν έχει «παιδικές ασθένειες» και προβλήματα. Για αυτό το λόγο, δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο VW Taigo που έχει διανύσει 10.000 χιλιόμετρα και σας αναλύουμε ποια είναι τα σημεία που μπορεί να ενοχλήσουν, αλλά και το πόσο αξιόπιστα είναι τα μηχανικά του μέρη.

Σύμφωνα με αναφορές ιδιοκτητών, το πιο συχνό και ενοχλητικό πρόβλημα είναι δυσλειτουργίες στο σύστημα infotainment. Αυτές ποικίλλουν από πολύ αργούς χρόνους φόρτωσης κατά την εκκίνηση, μέχρι προβλήματα στη συνδεσιμότητα με ορισμένα smartphones.
Στη χειρότερη περίπτωση το σύστημα πολυμέσων θα καταρρεύσει πλήρως. Η VW προσπαθεί να διορθώσει τις δυσλειτουργίες του infotainment μέσω ενημέρωσης στην έκδοση λογισμικού, κάτι που έχει δημιουργήσει μέχρι και προβλήματα στις παρουσιάσεις νέων μοντέλων, όπως αναλύσαμε εδώ. 
Επιπλέον πηγές ενόχλησης αποτελούν δυσλειτουργίες στους μηχανισμούς των ηλεκτρικών παραθύρων.

Μπορεί να μην δουλεύει σωστά ο κλιματισμός και να βάζει νερά στο πορτ-μπαγκάζ

Ο βασικός εξοπλισμός του VW Taigo είναι γενναιόδωρος και διαθέτει LED φανάρια, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment 6,5 ιντσών (προαιρετικά έως και 9,2 ίντσες), αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ στις πλουσιότερες εκδόσεις βρίσκουμε μεταξύ άλλων cruise control με αυτόματο έλεγχο απόστασης με το προπορευόμενο όχημα και σύστημα πλοήγησης.

Πέραν των προβλημάτων με το infotainment που αναλύσαμε παραπάνω, τα υπόλοιπα συστήματα άνεσης και ασφαλείας δουλεύουν σωστά. Οι οδηγοί του Taigo αναφέρουν αστοχίες στο σύστημα κλιματισμού, το οποίο θα υπολειτουργεί ή δεν θα διατηρεί τη θερμοκρασία στο επιθυμητό επίπεδο.
Εκτός αυτού, έχουν παρατηρηθεί περιστασιακές περιπτώσεις εισροής νερού στο χώρο αποσκευών.

Οι κινητήρες του VW Taigo δεν βγάζουν ζημιές

Τα μηχανικά σύνολα που απαρτίζουν τη γκάμα κινητήρων του VW Taigo είναι όλα της οικογένειας των TSI μοτέρ, χωρίς ύπαρξη υβριδικής έκδοσης. Ο εισαγωγικός κινητήρας είναι ο τρικύλινδρος χιλιάρης TSI που αποδίδει 95 άλογα και είναι επαρκώς «ζωηρός» για να δώσει ώθηση στο αυτοκίνητο. Έπειτα βρίσκουμε τον ίδιο κινητήρα στην παραλλαγή των 110 ίππων, ο οποίος εφοδιάζει και το Taigo που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο, και στην έκδοση με τα 115 άλογα. Οι εν λόγω κινητήρες είναι πιο σβέλτοι και δεν ξεφεύγουν σε κατανάλωση.
Η ισχυρότερη έκδοση του VW Taigo εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο TSI κινητήρα 1,5 ίππων, ο οποίος αποδίδει 150 άλογα.

Τα μηχανικά σύνολα είναι απροβλημάτιστα, μιας και δεν υπάρχουν αναφορές για εκτεταμένες ζημιές και βλάβες. Παρόλα αυτά, αν κάποιος θέλει τετρακίνητη ή υβριδική επιλογή, θα πρέπει να ψάξει σε κάποιο άλλο μοντέλο του ομίλου. Τα χειροκίνητα κιβώτια λειτουργούν σωστά και απροβλημάτιστα. Σύμφωνα με κατόχους του μοντέλου, οι αλλαγές σχέσεων στα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (DSG) δεν γίνονται πάντα ομαλά, και μερικές φορές τα συγκεκριμένα σασμάν εμφανίζουν κάποιο «δισταγμό» κατά την εκκίνηση.

Δεν υπάρχουν πρόωρες φθορές, όμως στο εσωτερικό ακούγονται τριγμοί

Όσον αφορά στις φθορές, μέχρι στιγμής δεν έχουν παρατηρηθεί πρόωρα σημάδια «κόπωσης» στα μηχανικά εξαρτήματα του VW Taigo. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα δεν εμφανίζουν σημάδια από τη χρήση. Σε ορισμένα μοντέλα ωστόσο ακούγονται τριγμοί από το εσωτερικό, ενώ επίσης υπάρχουν αναφορές ιδιοκτητών σχετικά με έντονο θόρυβο από τον αέρα σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου με υψηλές ταχύτητες.

Συνοψίζοντας, το VW Taigo δείχνει να είναι αξιόπιστο μηχανικά, με τις κύριες πηγές ενόχλησης να προέρχονται από το σύστημα infotainment και από δυσλειτουργίες στα ηλεκτρικά παράθυρα και στον κλιματισμό, στοιχεία που μπορεί μεν να είναι δευτερεύουσας σημασίας, αλλά ίσως προκαλέσουν εκνευρισμό στην καθημερινότητα.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων VW Taigo ξεκινούν από τα 17.000 ευρώ και μπορούν να φτάσουν μέχρι τα 28.000 ευρώ, με τον μέσο όρο να είναι στα 21.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε