Υβριδικό Toyota C-HR: Πόσο καλό είναι ως μεταχειρισμένο;
Το Toyota C-HR έχει sport σχεδιασμό, μιας και παραπέμπει σε coupe κατασκευές, ενώ η υβριδική έκδοση των 122 ίππων έχει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Πόσο αξιόπιστο είναι το ιαπωνικό SUV ως μεταχειρισμένο; Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο του 2018 και αναλύουμε τις ζημιές και τις φθορές που έχει.
Δοκιμάζουμε μεταχειρισμένο Toyota C-HR Hybrid 5ετίας
Το Toyota C-HR έκανε το ντεμπούτο του το 2017 και ξεχώρισε από την αρχή χάρη στον αντισυμβατικό σχεδιασμό του. Πίσω από την ονομασία κρύβονται οι λέξεις «Coupe, High Rider», οι οποίες χαρακτηρίζουν τόσο το sport design όσο και την ψηλή θέση οδήγησης.
Το crossover SUV της Toyota ανανεώθηκε στα σημεία το 2020, ενώ μέσα στο έτος ο ιαπωνικός κολοσσός θα παρουσιάσει την νέα γενιά του μοντέλου. Πόσο καλό είναι το πρώτο Toyota C-HR, τώρα που τα πιο παλιά από αυτά είναι 6 ετών;
Δοκιμάζουμε ένα C-HR του 2018 το οποίο έχει 122 άλογα και καταγράφουμε τις φθορές που έχει.
Δεν βγάζει ζημιές το υβριδικό Toyota C-HR
Οδηγώντας το μεταχειρισμένο Toyota C-HR πενταετίας, παρατηρούμε με ευχαρίστηση πως δεν ακούγονται θόρυβοι και τριγμοί, τόσο από τα πλαστικά του εσωτερικού, όσο και από το σύστημα ανάρτησης. Τα πάντα λειτουργούν σωστά, όπως στην πρώτη μέρα κυκλοφορίας.
Το υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων με 98 άλογα και ένα ηλεκτρομοτέρ 72 ίππων, το οποίο παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία 1,3 kWh, έχει δοκιμαστεί σε διάφορα μοντέλα της Toyota και μπορεί να χαρακτηριστεί εξαιρετικά αξιόπιστο. Σε καθημερινή χρήση τα 122 άλογα είναι απολύτως επαρκή.
Οι τυπικές βλάβες που μπορεί να βρείτε εστιάζονται στον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με τα 116 άλογα και αφορούν ελαττώματα στους πολλαπλασιαστές, καθώς και συσσώρευση άνθρακα στην εισαγωγή και στις βαλβίδες λόγω κακής καύσης, κάτι που διορθώνεται εύκολα.
Στο μοντέλο έχει γίνει ανάκληση που αφορά τα ρεζερβουάρ βενζίνης. Οι ιδιοκτήτες ενημερώθηκαν προσωπικά από την εταιρεία, και από τη στιγμή που το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει έχει πραγματοποιήσει την ανάκλησή του, δεν έχετε λόγο ανησυχίας, μιας και το πρόβλημα έχει επιλυθεί.
Το υβριδικό Toyota C-HR της δοκιμής μας έχει μέση πραγματική κατανάλωση 5,3 λτ/100 χλμ. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, την ίδια επίδοση είχαμε δει το 2018, όταν είχαμε δοκιμάσει το μοντέλο ως καινούργιο.
Σελ. 2 | Τι φθορές θα βρω σε ένα μεταχειρισμένο Toyota C-HR; |
Σελ. 3 | Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά στοιχεία του Toyota C-HR; |
Σχολιάστε |