autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα 4 πιο οικονομικά μικρομεσαία diesel για μετακίνηση μέσα στην πόλη
Τιμές μοντέλων: 26/03/2025
OPEL ASTRA 1.5 DIESEL 130 HP AT8: 27 000€ PEUGEOT 308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8: 32 800€
CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8: 31 100€ DS DS 4 1.5 BlueHDI 130 SS EAT8: 37 250€

Τα 4 πιο οικονομικά μικρομεσαία diesel για μετακίνηση μέσα στην πόλη

2/1/2025

Καίνε λίγο και είναι αυτόματα
Το χρυσό μετάλλιο για την κατανάλωση μέσα στην πόλη παίρνει το Opel Astra 1.5 με 6,7λτ/100χλμ
Το Peugeot 308 1.5 BlueHD έρχεται δεύτερο με κατανάλωση 6,7 λτ/100χλμ
Η τρίτη θέση πηγαίνει στο Citroen C4 C-CROSS 1.5 με 7,7 λτ/100χλμ
Το τέταρτο πιο οικονομικό diesel είναι το DS 4 με 7,9λτ/100χλμ

Καίνε λίγο και είναι αυτόματα

Σε μια εποχή όπου το κόστος καυσίμου αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην επιλογή αυτοκινήτου, η αναζήτηση για οικονομικά σε κατανάλωση μοντέλα γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ. Ανάμεσα στις διαθέσιμες προτάσεις της αγοράς, τα μικρομεσαία αυτοκίνητα diesel ξεχωρίζουν για την αποδοτικότητά τους, χωρίς όμως να θυσιάζουν τις επιδόσεις και την άνεση. Ανατρέξαμε στις μετρήσεις μας, συγκρίναμε τα  μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής, εστιάζοντας στην κατηγορία των μικρόμεσαίων, και σας παρουσιάζουμε τα 4 πιο οικονομικά σε καύσιμο οχήματα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Αυτά είναι το Opel Astra 1.5 DIESEL, Peugeot 308 1.5 BlueHD, Citroen C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI, DS 4 1.5 BlueHD. Ας τα δούμε στον πίνακα που ακολουθεί!

Μάρκα/Μοντέλο Κυβικά (κ.εκ.) Ιπποδύναμη (PS) Τιμή-από Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Πραγματική Αυτονομία στο ταξίδι
OPEL ASTRA 1.5 DIESEL 130 HP AT8 130ps 1498 130   6,7 4,5 5,8 1156
PEUGEOT 308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8 130ps 1499 130   7 3,9 5,7 1359
CITROEN C4 C-CROSS 1.5 BLUEHDI 130 EAT8 130ps 1499 130   7,7 4,2 6,5 1190
DS DS 4 1.5 BlueHDI 130 SS EAT8 130ps 1499 130   7,9 4,2 7,1 1238

Το χρυσό μετάλλιο για την κατανάλωση μέσα στην πόλη παίρνει το Opel Astra 1.5 με 6,7λτ/100χλμ

Κατά την κίνηση μέσα στην πόλη το γερμανικό οικογενειακό αυτοκίνητο καταναλώνει 6,7λτ/100χλμ και σημειώνει την καλύτερη επίδοση ενώ στην πραγματική κατανάλωση έχει την δεύτερη επίδοση με 6,8 λτ/100χλμ. Αντιθέτως το Opel Astra κατά την κίνηση του στον αυτοκινητόδρομο καίει λίγο παραπάνω από τον ανταγωνισμό του  4,5 λτ/100χλμ ενώ έχει και την χαμηλότερη αυτονομία με 1156 χιλιόμετρα. Κάτω από το καπό του Opel Astra diesel βρίσκεται ένας κινητήρας 1,5 λίτρων diesel που αποδίδει 130 άλογα και 300 Nm ροπής. Αυτή τη στιγμή, εκτός από την Opel, υπάρχουν λιγοστές εταιρείες που συνεχίζουν να προσφέρουν diesel στα 1,5 λτ., όπως η Renault και η BMW, ενώ υπάρχουν κάποιες λύσεις στα 1,6 λτ. (Hyundai, Kia, Fiat, Alfa Romeo) και από εκεί και πέρα τα περισσότερα diesel είναι από 2 λίτρα και πάνω. Ακόμα το το πετρελαιοκίνητο Opel Astra είναι διαθέσιμο μόνο με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που είναι έξυπνα κλιμακωμένες και συνεργάζεται ομαλά με το μοτέρ. Μάλιστα υπάρχει και δυνατότητα για σειριακή λειτουργία χάρη στα paddles, που είναι στο τιμόνι.

Το Peugeot 308 1.5 BlueHD έρχεται δεύτερο με κατανάλωση 6,7 λτ/100χλμ

Το γαλλικό αυτοκίνητο σημειώνει τις καλύτερες επιδόσεις στις όλες τις υπόλοιπες μετρήσεις εκτός από την κατανάλωση μέσα στη πόλη. Προσφέρει αυτονομία 1359 χιλιόμετρα και στο ταξίδι καταναλώνει 3,9 λτ/100χλμ ενώ η πραγματική του κατανάλωση είναι 5,7λτ/100χλμ. Κάτω από το καπό, υπάρχει ένας κινητήρας 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων και 300 Νm ροπής που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ΕΑΤ8, το οποίο διαθέτει paddles.Η καμπίνα του 308 ακολουθεί τη γνωστή i-cockpit λογική με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι και εντυπωσιάζει τόσο με την εικόνα της, όσο και με την αίσθηση πολυτέλειας που βγάζει, χάρη στην αισθητική της, την ποιότητα της κατασκευής και του τεχνολογικού υπόβαθρου.

Η τρίτη θέση πηγαίνει στο Citroen C4 C-CROSS 1.5 με 7,7 λτ/100χλμ

Τ
ο Citroen C4 C-CROSS σημειώνει την τρίτη επίδοση στις τρείς από τις τέσσερις μετρήσεις. Αυτές είναι κατανάλωση στην πόλη(7,7λτ/100χλμ), πραγματική μέση κατανάλωση (4,2λτ/100χλμ) και αυτονομία με 1190 χιλιόμετρα.  Kάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας 1,5 λίτρων με 131 ίππους και 300 Nm, ο οποίος συνοδεύεται από αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Επιπλέον το αυτόματο κιβώτιο στο C4 C-cross είναι στάνταρ στην πετρελαιοκίνητη έκδοση και ανταποκρίνεται ομαλά, χωρίς καθυστέρηση τόσο στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.Το εσωτερικό του C4 είναι μοντέρνο, χωρίς σχεδιαστικές «φλυαρίες», περιττά κουμπιά και ανούσιες φαμφάρες. Τα καθίσματα Advanced Comfort ξεχωρίζουν, ενώ το ταμπλό αποπνέει έναν high-tech αέρα χάρη στις 2 ψηφιακές του οθόνες

Το τέταρτο πιο οικονομικό diesel είναι το DS 4 με 7,9λτ/100χλμ

Το πολυτελές DS 4 σημειώνει την ίδια κατανάλωση στο ταξίδι με το Citroen C4-Cross με 4,3λτ/100χλμ. ενώ σημειώνει την τρίτη επίδοση σε αυτονομία με 1238 χιλιόμετρα. Ακόμα η μέση πραγματική κατανάλωση του  DS-3 είναι η τέταρτη επίδοση με 7,1λτ/100χλμ. Το γαλλικό αυτοκίνητο «φοράει» έναν κινητήρα 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων και 300 Nm που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων. Η τιμή του μπορεί να είναι η μεγαλύτερη του συγκριτικού αλλά δικαιολογείται από το ποιοτικό εσωτερικό του. Τα υλικά έχουν ωραία αίσθηση, ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα αμάξια του συγκριτικού και προσφέρει μια αίσθηση πολυτέλειας.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

CITROEN
AUDI