Έρευνα EPM 2030: Έτσι θα είναι τα αυτοκίνητα σε 10 χρόνια
Διαβάστηκε από 28481 αναγνώστες - 9/6/2020
Έρευνα αποκαλύπτει, τι θα είναι σημαντικότερο στα αυτοκίνητα σε 10 χρόνια από σήμερα. Το ίδιο το αυτοκίνητο, δείχνει να υποχωρεί όλο και περισσότερο μέσα στο πλαίσιο των ενδιαφερόντων των οδηγών, καθώς η μόδα των επόμενων 10 ετών ονομάζεται «δικτύωση» και όχι ιπποδύναμη.
Ποια θα είναι η εικόνα της αυτοκίνησης στο μέλλον? Σε ποιους τομείς της δίνουν οι πελάτες αξία και πόσο σημαντικό είναι το επίπεδο δικτύωσης του αυτοκινήτου για τον εκάστοτε πελάτη? Σε αυτά, αλλά και σε περαιτέρω ερωτήματα, θέλησε να δώσει απαντήσεις το EPM Advisory Council, μια ένωση κατασκευαστών αυτοκινήτων και εταιρειών software. Στην αναφορά του, με τον τίτλο «Εμπειρίες ανά μίλι 2030» ("Experiences per Mile 2030"), παρουσιάζονται τα αποτελέσματα διάφορων ερευνών, τα οποία μας δίνουν μια προοπτική για το πώς θα μπορούσε να αλλάξει η κινητικότητα μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια.
Η δικτύωση γίνεται σημαντικότερη σε σχέση με την ισχύ του κινητήρα
Από τότε που υπάρχουν τα αυτοκίνητα, η εμπειρία των χρηστών τους εξελίσσεται πάντα με τον ίδιο τρόπο. Ένα αυτοκίνητο αγοράζεται, οδηγείται, χρησιμοποιείται και τελικά πωλείται ή διαλύεται. Με τον καιρό δε, το ενδιαφέρον εστιάστηκε στην τεχνολογία του. Η έρευνα "EPM 2030" όμως, προβλέπει ότι αυτό θα αλλάξει. Στο μέλλον, οι πελάτες θα επικεντρωθούν περισσότερο στη συνδεσιμότητα, την αυτόνομη οδήγηση, την κοινή χρήση αυτοκινήτων (car sharing) και τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Από το 2020, το 48% όλων των οχημάτων που παραδόθηκαν είναι «δικτυωμένα», σύμφωνα με έρευνες της SBD Automotive, η οποία είναι σε θέση να βοηθά τις κατασκευάστριες εταιρείες και τους προμηθευτές τους. Αυτό το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί έως και κατά 96% έως το 2030!
Το άλμα στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης δε θα μπορούσε να είναι τόσο μεγάλο. Αν κοιτάξετε όλα τα νέα οχήματα,
το 45% είναι επί του παρόντος εξοπλισμένο με συστήματα υποβοήθησης, που συμμορφώνονται με το επίπεδο 2 του πλαισίου της αυτόνομης οδήγησης. Σε δέκα χρόνια αυτός ο αριθμός θα μπορούσε να αυξηθεί στο 79%. Σε αντίθεση με πολλούς ισχυρισμούς, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη για τα πλήρως αυτόνομα οχήματα. Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση,
το συμβούλιο βλέπει αύξηση από 3 έως 24% στα plug-in υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, αυτό θα ήταν ένα τεράστιο βήμα για τα ηλεκτρικά μηχανικά σύνολα, που παίρνουν ενέργεια από μπαταρίες.