Οι Ευρωπαίοι είναι πιο σκεπτικοί για τη δικτύωση
Διαβάστηκε από 28482 αναγνώστες - 9/6/2020
Η έρευνα συγκρίνει τις Ηνωμένες Πολιτείες με την Ευρώπη, όσον αφορά τη συνδεσιμότητα των οχημάτων. Εδώ αποδεικνύεται ότι οι Αμερικανοί, αποδίδουν μεγαλύτερη αξία στην κατοχή ενός οχήματος, που τους βοηθά στην καθημερινότητα. Κατά συνέπεια, το 80% των ερωτηθέντων απέδωσε μεγάλη αξία στην προειδοποιήσή τους από το ίδιο το όχημά τους για επικίνδυνες καταστάσεις, ενώ στην Ευρώπη αυτό ήταν κατά μόνο 71% σημαντικό. Υπηρεσίες, όπως η παράδοση δεμάτων με διάταξη αντικειμένων σαν σε ένα χώρο αποσκευών είναι κάτι που προβληματίζει περισσότερο τους Ευρωπαίους. Ωστόσο, ένα πράγμα ισχύει και για τις δύο ηπείρους: Ενώ οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει σε μια απλή δικτύωση μεταξύ του υπολογιστή και του smartphone τους, το αυτοκίνητο συχνά τους... φρενάρει, καθώς η λειτουργία και η σύνδεση του τηλεφώνου με το αυτοκίνητο είναι πολύ περίπλοκη. Αυτό απογοητεύει μερικούς χρήστες. Στο μέλλον λοιπόν, πρέπει να οικοδομηθούν γέφυρες και να ενισχυθεί η συνεργασία μεταξύ κατασκευαστών και εταιρειών software.
Η οικολογική σκέψη δε βρίσκεται παντού
Η αναφορά EPM εξετάζει επίσης τη συμπεριφορά χρήσης διαφορετικών ομάδων-πελατών και τις προσδοκίες τους για τη διασκέδαση στο αυτοκίνητο. Εδώ συγκρίθηκαν η Γερμανία, η Κίνα και οι Η.Π.Α. Καταρχάς, αποδεικνύεται ότι οι Γερμανοί είναι ουσιαστικά πιο επιφυλακτικοί με τις νέες τεχνολογίες. Οι Αμερικανοί και οι Κινέζοι προτιμούν περισσότερο, να υιοθετούν τη νέα τεχνολογία. Οι Γερμανοί είναι επίσης, πολύ πιο ρεαλιστικοί όσον αφορά τις προσδοκίες τους για την εμπειρία του χρήστη. Είναι σημαντικό ότι η οδήγηση στο αυτοκίνητο δεν είναι αγχωτική και ότι το αυτοκίνητο έχει αρκετό χώρο, κάτι που είναι ανάλογο στις Η.Π.Α. Στην Κίνα από την άλλη πλευρά, η εστίαση γίνεται περισσότερο στις ψηφιακές υπηρεσίες, που επιτρέπουν στο χρήστη να παραμένει σε επαφή με φίλους ή να είναι παραγωγικός κατά την οδήγηση. Ωστόσο, η οικολογική σκέψη είναι πιο σημαντική για τους Γερμανούς σε σχέση με τους Αμερικανούς και τους Κινέζους.
Οι εταιρείες χρειάζονται νέες συμμαχίες
Το γνωμοδοτικό συμβούλιο EPM είναι μια ένωση εταιρειών σε διαφορετικούς τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι φίρμες Hyundai, VW, Tomtom, Harman και Spotify, μεταξύ άλλων, εργάζονται εδώ για συνεργατικές προσεγγίσεις στο μέλλον. Οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι μπορούν να συνεργαστούν μόνο σε λύσεις, που διευκολύνουν τους πελάτες στη χρήση των προϊόντων. Αλλωστε, οι ευτυχείς πελάτες είναι πάντα πιο πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα. Οι αριθμοί των PS και οι τιμές ισχύος γίνονται όλο και πιο πολύ λιγότερο σημαντικά στοιχεία. Η νέα κατάσταση απαιτεί συμμαχίες, που θα ήταν αδιανόητες πριν από μερικά χρόνια.
Συμπέρασμα
Οι κατασκευαστές γνωρίζουν ότι πρέπει να κάνουν κάτι. Η ψηφιοποίηση στην καθημερινή ζωή σημειώνει μεγάλη πρόοδο και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων τις περισσότερες φορές εξακολουθούν να υστερούν των Apple, Samsung, Google κτλ. Οι κοινές προσεγγίσεις και τα πρότυπα μπορούν να βελτιώσουν αισθητά την εμπειρία του χρήστη. Επιπλέον, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να συνυπάρξουν με εταιρείες software για να καλύψουν πραγματικά όλες τις επιθυμίες των χρηστών. Η αναφορά EMP 2030 δείχνει ότι ακόμα και μελέτες, που πραγματοποιήθηκαν από κατασκευαστές, φανερώνουν πόσο αλλάζει η προσοχή των πελατών σε σχέση με την κινητικότητα. Το ίδιο το αυτοκίνητο λοιπόν, τίθεται πιο πίσω, καθώς πια η εμπειρία και η κινητικότητα είναι πιο σημαντικά στοιχεία.