autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Σαν το καλό κρασί, όσο γερνούσε γινόταν καλύτερη

Σαν το καλό κρασί, όσο γερνούσε γινόταν καλύτερη

Διαβάστηκε από 41593 αναγνώστες - 23/10/2024

Κάτω από το καπό, το κομπρεσοράτο 18αρι μοτέρ των 156 ίππων γινόταν όλο και καλύτερο όσο πέρναγε ο καιρός, με τις επιδόσεις του να βελτιώνονται. Παρεμπιπτόντως, συνολικά έκαψε 42.336 λίτρα καυσίμου κατά τη διάρκεια του τεστ. Τα πρώτα 100.000 χλμ πέρασαν νερό και η C180 δεν ζήτησε τίποτα περισσότερο από τα τυπικά service. Εκεί αρχίσαμε να βλέπουμε με διαφορετικό μάτι το μοντέλο και να το περιβάλλουμε με τη στοργή που του άξιζε. Στα 300.000χλμ, μετά από 6 χρόνια συμβίωσης, πλέον ήμασταν σίγουροι ότι η Mercedes C180 έχει όλο το μηχανικό, τεχνολογικό και «ψυχικό» υπόβαθρο για να αντέξει σε όλες τις σκληρές δοκιμασίες που την επιβάλαμε.

Αρχισε να ζητάει επιπλέον λάδι μετά από 7 χρόνια

Πάρα τις 2 άτυχες στιγμές που πέρασε, όπου δυο συνάδερφοι δεν βίδωσαν την τάπα αναπλήρωσης λαδιού και όλο το μοτέρ γέμισε μαύρο υγρό, το μοντέλο δεν μάσησε. Βέβαια ούτε οι συνάδερφοι φταίνε 100%, αφού μετά από 7 χρόνια στα χέρια μας, η C180 ζητούσε μισό λίτρο λάδι κάθε 1.000 χλμ. Στα 362.357 χιλιόμετρα χρειάστηκε να αλλάξουμε καδένα, μια λογική φθορά για τόσα χιλιόμετρα, ενώ στο 400.000 χλμ, το Φεβρουάριο του 2017, της κάναμε δώρο μια αισθητική ανανέωση στο εσωτερικό. Τρία χρόνια μετά, το Δεκέμβριο το 2020 ήμασταν σίγουροι ότι ήταν θέμα χρόνου να δούμε στο οδόμετρο το μαγικό 500.000.



Φτάνοντας στο σήμερα, στην ερώτηση πόσο μπορεί να αντέξει μια Mercedes, η απάντηση είναι όσο ο ιδιοκτήτης είναι διατεθειμένος να ρίχνει λεφτά για τη σωστή συντήρησή της. Για παράδειγμα, το τέλος της C-180 ήρθε στα 516.286 χλμ γιατί έσπασε o Poly-V ιμάντας και έκανε το χώρο του κινητήρα γης- μαδιάμ, με αποτέλεσμα να αποφασίσαμε ότι δεν υπήρχε λόγος να μπούμε σε επιπλέον έξοδα. Όπως στο τέλος κάθε δοκιμής αντοχής, το αποσυναρμολογήσαμε, βλέποντας τι γινόταν στα αφανής σημεία του μοντέλου.

Τι έδειξε η αποσυναρμολόγηση!

Τα έμβολα και οι κύλινδροι εξακολουθούσαν να βρίσκονται σε καλή κατάσταση κι εντός των καθορισμένων διαστάσεων. Η ράγα ολίσθησης της καδένας χρονισμού είχε έντονα σημάδια από τη χρήση, με την αλυσίδα και τον τεντωτήρα που είχαν αντικαταστάθηκαν στα 362.347 χλμ να ήταν σε καλή κατάσταση. Η φλάντζα της κυλινδροκεφαλής είχε χάσει την αποτελεσματικότητα της, αφού εμφάνισε μια μικρή διαρροή προς το θάλαμο καύσης του τρίτου κυλίνδρου.



Στρόφαλος και ρουλεμάν ήταν σε καλή κατάσταση, ενώ είχε αρχίσει να εμφανίζεται σκουριά σε διάφορα σημεία στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Το δίσκο-πλατό είχε ακόμα «ψωμί», παρότι ήταν το εργοστασιακό. 500.000 χιλιόμετρα με ένα συμπλέκτη; Μιλάμε για ποιότητα.

Συμπέρασμα
Κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν δέθηκε τόσο πολύ συναισθηματικά με την ομάδα του περιοδικού. Η Mercedes C180 απέδειξε ότι ήταν ένας τέλειος συνεργάτης με αντοχή στο χρόνιο και premium ρίζες. Ένα ευχαριστώ είναι λίγο...

Έγραψε 516.286 χλμ μέσα σε 15 χρόνια.
Ούτε συμπλέκτη δεν αλλάξαμε!
Μόνο επιπλέον λάδι ζήταγε μετά τα 300.000 χλμ
Συνολικά έκαψε 42.336 λίτρα βενζίνης.
Είχες αυτοκίνητο που έβγαλε τόσα χιλιόμετρα; Αν ναι, ποιο;

 

Σελ.
1
Mega Test Αντοχής Mercedes C-Class: Έκανε 13 φορές το γύρο της Γης
Σελ.
2
Σαν το καλό κρασί, όσο γερνούσε γινόταν καλύτερη