Το ηλεκτρικό σύστημα του εξασφαλίζει πλήρη ηλεκτρική αυτονομία για 19 χιλιόμετρα. Οι ακαριαίες αλλαγές ταχυτήτων γίνονται από ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και η λειτουργία του είναι υποδειγματική. Είναι τετρακίνητο με τον ένα από τους 2 ηλεκτροκινητήρες να δίνει την δύναμή του στον εμπρός άξονα. Ένα τεχνολογικό θαύμα! Αν σας ενδιαφέρει υπολογίστε περι το ενάμισι εκατομμύριο για μια ελαφρώς μεταχειρισμένη!
Από την άλλη μεριά, από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής της το 2009, η S 1000 RR θορύβησε τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των superbike του λίτρου. Το μοντέλο της BMW έκανε και συνεχίζει να κάνει αίσθηση με τον πανίσχυρο κινητήρα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που διαθέτει στον εξοπλισμό της. Ο εν λόγω υδρόψυκτος τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας φτάνει τους 199 ίππους στις 12.500σαλ και έχει μέγιστη ροπή 11,5 κιλά στις 10.500σαλ. Πάνω από τις 7.000 σαλ., το S 1000 RR ξεχύνεται ασυγκράτητο, κάνοντας το σταμπιλιζατέρ στο τιμόνι να δουλεύει υπερωρίες. Το τιμόνι ελαφραίνει και ο πίσω τροχός αρχίζει να αφήνει μαύρες γραμμές στην καλή άσφαλτο.
Το quickshifter σου επιτρέπει να ανεβάζεις ταχύτητες με το γκάζι τέρμα ανοιχτό! Ο ηλεκτρονικός έλεγχος της τροφοδοσίας καυσίμου παρέχει περισσότερη αμεσότητα. Το ride by wire γκάζι δίνει τη δυνατότητα 5 διαφορετικών χαρτογραφήσεων απόδοσης, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη και την κατάσταση του οδοστρώματος. Για το έλεγχο της πρόσφυσης υπεύθυνο είναι το traction control που διαθέτει αισθητήρες γωνιακής ταχύτητας, ώστε το σύστημα ελέγχου να προσαρμόζεται κατάλληλα.
Οι αναρτήσεις του S 1000 RR είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46 χιλιοστών με ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση, καθώς και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, με τις ίδιες δυνατότητες ρυθμίσεων.
Ο πλούσιος εξοπλισμός συνεχίζεται και στον τομέα της πέδησης, με δύο δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo και μια δαγκάνα μονού εμβόλου που δαγκώνει ένα δίσκο 220 χιλιοστών στον πίσω μέρος, να φροντίζουν για την επιβράδυνση του S 1000 RR. Το δικάναλο ABS της Bosch διαθέτει αισθητήρα κλίσης για περισσότερη ασφάλεια. Συστήματα όπως το anti-wheelie, το pit limiter και το launch control δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το πλούσιο αγωνιστικό μενού του Γερμανικού μοντέλου. Το S 1000 RR παραμένει μια από τις κορυφαίες superbike για το δρόμο αλλά και την πίστα.
Οι συνάδελφοι που θέλησαν να τα πάρουν μέρος σε αυτήν την εξωφρενική κόντρα ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα. Την μηχανή οδήγησε διάσημη οδηγός αγώνων του Superbike-IDM. Ακόμα όμως και η επαγγελματίας οδηγός θα τα βρει σκούρα απέναντι στην κτηνώδη Porsche που πιάνει τα 100 σε 2,6 δευτερόλεπτα! Η τέλεια επιτάχυνση δεν έχει χαζοσπιναρίσματα για κανένα από τους δυο!
Στη Porsche κολλάς στο κάθισμα ενώ στην S 1000RR αγωνίζεσαι για να κρατηθείς πάνω στην μηχανή... Η επιτάχυνση είναι τρομακτική, οι κινητήρες ουρλιάζουν και οι καρδιακοί καλό θα είναι να παρακολουθούν από απόσταση . Φαντάσου να έχεις 0-200 σε 6,9 δευτερόλεπτα και να φτάνεις αβίαστα τα 300χλμ/ ώρα!!
Μετρήσεις | BMW S 1000 RR | PORSCHE 918 SPYDER |
---|---|---|
0-50 | 1,5 δλ | 1,4 δλ |
0-100 | 3 δλ | 2,6 δλ |
0-130 | 4 δλ | 3,6 δλ |
0-160 | 5,2 δλ | 4,9 δλ |
0-200 | 6,9 δλ | 7 δλ |
0-220 | 8,1 δλ | 8,5 δλ |
0-240 | 9,6 δλ | 10 δλ |
0-260 | 11,6 δλ | 12,2 δλ |
0-280 | 14,7 δλ | 15,3 δλ |
0-300 | 21,3δλ | 20,8 δλ |
0-402,34 μ | 10,13 δλ | 9,99 δλ |
0-1000μ | 17,99 δλ | 17,99 δλ |
Xαρακτηριστικά | BMW S 1000 RR | PORSCHE 918 SPYDER |
---|---|---|
Κινητήρας | R4, 8βάβλιδος | V8 με 2 ηλεκτροκινητήρες |
Μέγεθος | 999 κεκ | 4593 κεκ |
Ιπποδύναμη | 199/13,300 σ.α.λ | 887/8500 σ.α.λ |
Ροπή | 113 Νm | 917 Nm |
Κίνηση | Πίσω | 4 τροχούς |
Κιβώτιο | 6τάχυτο | 7τατάχυτο διπλού συμπλέκτη |
Φρένα εμπρός | 320 χλστ | 410 χλστ |
Φρένα πίσω | 220 χλστ | 390 χλστ |
Τροχός μπροστα | 3,5 x 17 | 9,5 x 20 |
Τροχός πίσω | 6,0 x 17 | 12,5 x 21 |
Ελαστικά | Bridgestone Battlax S20 F | Michelin Pilot Sport Cup 2 |
Διαστάσεις | 2050/826/815 χλστ | 4643/1940/1167 χλστ |
Μεταξόνειο | 1438 χλστ | 2730 χλστ |
Δοχείο καυσίμου | 17,5 lt | 70 λτ |
Τελική | 300+ | 345 χλμ/ ώρα |
Τιμή (Γερμανία) | 17,400 ευρώ | 768,026 ευρώ |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr