Πλήρως βελτιωμένο, ειδικά στους τομείς που πονούσε.
+ Συμμορφωμένη οδική συμπεριφορά σε σχέση με το παρελθόν
- Βασισμένο σε παλιά πλατφόρμα (Ibiza και Polo έρχονται με ολοκαίνουργιο σασί)
Μακάρι να ήταν έτσι όλοι οι τρικύλινδροι! Ραφιναρισμένη λειτουργία, δεν ακούγεται καθόλου και δίνει στο Fiesta το καλύτερο 0-100 σε μόλις 9,6 δλ, ενώ παράλληλα έχει την χαμηλότερη κατανάλωση. Εκεί που το μικρό Ford έχει κάνει τα μεγαλύτερα άλματα προόδου είναι στην ανάρτηση. Προσφέρει πλέον άνεση στους επιβάτες, καταπίνει με ευκολία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς όμως να ξεχνάει τις αθλητικές καταβολές του. Παραμένει διασκεδαστικό και σε συνδυασμό με τον δυνατό κινητήρα καταφέρνει να προσφέρει στον οδηγό απολαυστικές διαδρομές.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr