autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οδηγώντας

Διαβάστηκε από 28845 αναγνώστες - 27/8/2019

Από τα μοντέλα του συγκριτικού τον ισχυρότερο κινητήρα με 120 ίππους (1,6 λίτρα) διαθέτει το Fiesta και αυτόν με τη χαμηλότερη ιπποδύναμη το T-Cross (1,5 λίτρα με 95 ίππους), ενώ ο κινητήρας του Kona αποδίδει 115 ίππους και είναι επίσης 1,6 λίτρων. Και τα τρία μοτέρ είναι diesel. Ξεκινάμε τη δοκιμή μας με το Fiesta. Δεν χρειάστηκαν παρά μόνο λίγα χιλιόμετρα για να εκτιμήσουμε τις οδηγικές αρετές του γερμανικού μικρού. Η σφιχτή και σπορ ανάρτηση ταιριάζει γάντι στο μικρό της Ford, το οποίο καταπίνει τις στροφές, παραμένοντας ακλόνητο στην πορεία του, με το σύστημα διεύθυνσης να λειτουργεί υποδειγματικά, όντας άμεσο σε αίσθηση, αλλά και σε πληροφόρηση και τα φρένα να αποδεικνύονται εξαιρετικά και άκρως αποτελεσματικά. Ο diesel ανεβάζει ταχύτατα στροφές και το ταχύμετρο δείχνει μετά από 10 μόλις δευτερόλεπτα 100, ενώ το Fiesta έχει και την μεγαλύτερη τελική σε σχέση με τους δύο ανταγωνιστές του (190 χλμ./ώρα.).



Πριν προβούμε όμως στα όποια συμπεράσματα ας δούμε πως συμπεριφέρονται οι άλλοι δύο ανταγωνιστές στο δρόμο, ξεκινώντας από το Kona. Για τη σφιχτή ανάρτηση του Kona είχαμε κάνει αναφορά και στο παρελθόν και σε αυτό εμμένουμε. Στην πόλη τα πράγματα είναι υποφερτά, εκτός αυτής όμως οι κραδασμοί είναι αισθητοί. Ο 1600άρης diesel ανεβάζει πρόθυμα στροφές, είναι ελαστικός, αλλά και «παρών», άλλως θορυβώδης λόγω της κακής μόνωσης. Το T-Cross τέλος, υπολείπεται κατά 15 ίππων του ανταγωνισμού, ενώ χρειάζεται και δύο δευτερόλεπτα παραπάνω για το 0-100 χλμ./ώρα. Θα θέλαμε να είχε και 6άρι κιβώτιο για την Autobahn, αλλά δεν έχει... Έχει όμως μια ανάρτηση, η οποία παρέχει υψηλά επίπεδα άνεσης και ένα κιβώτιο και σύστημα διεύθυνσης, τα οποία συνεργάζονται περίφημα. Τυπικά χαρακτηριστικά νικητή δηλαδή.
Η έκπληξη ή αν προτιμάτε το «κερασάκι στην τούρτα» έρχεται στο τέλος. Ο νικητής είναι το πιο φθηνό μοντέλο του συγκριτικού. Το T-Cross με τον εξοπλισμό που έφερε το μοντέλο της δοκιμής μας κοστίζει στη Γερμανία 24.015 ευρώ, δηλαδή 85 ευρώ λιγότερα από το Fiesta και 165 ευρώ λιγότερα από το Kona. 

Συμπέρασμα
Το VW T Cross ξεχωρίζει σε αυτή τη συγκριτική δοκιμή γιατί διαθέτει άνετους χώρους και προσφέρει μεγάλη πρακτικότητα, ενώ είναι και πιο άνετο. Το Hyundai Kona εμφανίζεται πιο σπορτίφ, ενώ υπολείπεται σε χώρους του T Cross. Το Ford Fiesta από την πλευρά του είναι περισσότερο ένα μικρό, παρά ένα SUV, έχοντας διατηρήσει τα οδηγικά χαρακτηριστικά του Fiesta.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει