autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

HYUNDAI i30 N

Διαβάστηκε από 26415 αναγνώστες - 25/9/2020

Η ζωή στο εσωτερικό του: Φασαρία κάνουν οι άλλοι... Το i30 δείχνει με έναν τεράστιο αριθμό στο ταχύμετρό του ότι μπορεί να φτάσει -θεωρητικά- τα 300 km/h. Κατά την οδήγησή του, σου δίνει ενίοτε τη δυνατότητα να ρίξεις μια ματιά στο γράμμα N (που αναφέρεται παρεμπιπτόντως στο Nürburgring), ουσιαστικά σε ένα διακόπτη του προγράμματος οδήγησης με σήμα μια σημαία τερματισμού, δείγμα της στενής σχέσης του με το μηχανοκίνητο αθλητισμό.



Κατά τα λοιπά, το εσωτερικό του Hyundai δείχνει έντονα πολύ κοντά σε ό,τι κατασκευάζεται στο πλαίσιο της ευρείας παραγωγής. Για παράδειγμα, τα καθίσματα παρέχουν μια έντονα σπορτίφ εντύπωση, αλλά είναι περισσότερο άνετα.
Εξωτερική αίσθηση: Και σε αυτόν τον τομέα το Hyundai αφήνει στα άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα την πιο εντυπωσιακή εμφάνιση. Τα τελικά της εξάτμισης βρίσκονται... κρυμμένα, το πλέγμα στην πίσω ποδιά δείχνει περισσότερο σαν... wanna be sportive πέρασμα αέρα.



Μόνο οι διάσπαρτες κόκκινου χρώματος ραφές στο εσωτερικό δηλώνουν, πως αυτό το μοντέλο είναι... ready to race. Οι ενδιαφερόμενοι θα κοιτάξουν, φυσικά, και τα έξοδα. Το i30 N Performance εφοδιάζεται στον πίσω άξονα με αεριζόμενα δισκόφρενα!
Οδηγικές εντυπώσεις: Από πλευράς σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς, θεωρούμε ότι το Hyundai είναι περισσότερο στο σύνολό του ένα ταλέντο. Ασφαλέστατο χωρίς να εντυπωσιάζει, εξαιρετικά ταχύ, ακούραστα ισχυρό και εμπνέει σιγουριά, καθώς λεπτό με το λεπτό συμφιλιώνεσαι με τη ζωντάνια του κορεατικού μοντέλου, ισχύος 275 PS, και κινείσαι γρήγορα προς το όριό του.



Το αυτοκίνητο υποστρέφει μετριοπαθώς και φρενάρει με γραμμική δοσολογία. Ίσως να μην αρέσει σε όλους το γεγονός ότι η εξάτμιση κάνει αρκετό θόρυβο – έστω κι αν ο ήχος προέρχεται από τις ρυθμίσεις ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή. Κρίμα μόνο, που το κιβώτιο ταχυτήτων δε συμβαδίζει με το ακουστικό μέρος της υπόθεσης.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει