Στην περίπτωση του Forester μπορούμε πραγματικά να μιλήσουμε για κάτι το εξωτικό. ¶λλωστε, στη Γερμανία μόλις 1.992 μοντέλα του καταχωρήθηκαν στις πωλήσεις του 2019. Ταυτόχρονα, και η τεχνολογία του είναι επίσης εξωτική, αν και από μόνο του, ένας κινητήρας boxer κάτω από το μπροστινό καπό θα ήταν έτσι κι αλλιώς αρκετά ξεχωριστός. Ωστόσο, η Subaru υποβοηθά τώρα αυτόν το δίλιτρο κινητήρα με ηλεκτρική ισχύ. Οι Ιάπωνες ονομάζουν αυτό το μηχανικό σύνολο “e-boxer”. Μια μπαταρία στο χώρο αποσκευών, ένα boxer μηχανικό σύνολο και ένας ηλεκτροκινητήρας κάτω από το μπροστινό καπό - που παρέχουν ένα θεωρητικά έξυπνο πακέτο.
Στην πράξη, όμως, υπάρχουν προβλήματα. Όταν ξεκινάτε ήπια, ο κινητήρας δεν αποκρίνεται άμεσα, οι στροφές λειτουργίας είναι συχνά υψηλές και οι επιδόσεις, τελικά, μέτριες. Όλα αυτά δεν ωφελούν σχεδόν καθόλου τη μέση κατανάλωση, που φτάνει ακόμα και τα 9,0 λίτρα! Η ανάρτηση παρέχει αποθέματα άνεσης, αλλά αποδεικνύεται εύθραυστη. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης υστερεί σε πληροφόρηση. Με λίγα λόγια: η οδηγική απόλαυση είναι κάτι το διαφορετικό. Από την άλλη πλευρά, πάντως, το Subaru είναι πραγματικός επαγγελματίας, καθώς παρέχει άφθονους χώρους στο εσωτερικό του, μεγάλο χώρο αποσκευών και πολύ εξοπλισμό σε ό,τι αφορά την άνεση και την ασφάλεια.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr