2 φωτογραφίες »

Hyundai Tucson

Διαβάστηκε από 20508 αναγνώστες - 23/12/2020

Καθαρά τεχνολογικά, το Tucson θα μπορούσε επίσης να θεωρηθεί ως μία από τις πλέον πλήρεις προτάσεις. Δε διαθέτει μια ισχυρή μπαταρία στο κάτω μέρος του, ούτε ένα σύστημα 48 Volt, όπως και δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Η Hyundai αποδεικνύεται πιο συμβατική όταν πρόκειται για την τεχνολογία των κινητήρων της. Ένα turbo, βενζινοκίνητο, τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο λειτουργεί κάτω από το μπροστινό καπό, ενώ οι ταχύτητες επιλέγονται από ένα αυτόματο κιβώτιο, επτά σχέσεων, διπλού συμπλέκτη. Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι όσο το Tucson λειτουργεί, το ακούτε κανονικά, αλλά είναι ταιριαστά «καλλιεργημένο», με τις αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται γρήγορα και ομαλά, χωρίς να υπάρχει ο συνηθισμένος διασταγμός εκκίνησης στα φανάρια.

Ο κινητήρας είναι ισχυρός και ζωντανός - έτσι το Hyundai απομακρύνεται τελικά με άνεση από το συγκεκριμένο πεδίο. Μας αρέσει η τακτοποιημένη τοποθέτηση των διακοπτών στο cockpit. Τα πάντα είναι καλά ταξινομημένα ανά θέμα. Αλλο ένα εξαιρετικό στοιχείο είναι τα σφιχτά, αλλά ευχάριστα από πλευράς άνεσης, μεγάλα καθίσματα καθώς και οι ξεκάθαρες ενδείξεις. Η σφιχτή ανάρτηση, όμως, δε μας αρέσει τόσο πολύ και, πάνω απ όλα, η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή. 9,2 λίτρα super αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα!

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει