2 φωτογραφίες »

Mazda CX-5

Διαβάστηκε από 20655 αναγνώστες - 23/12/2020

«Λιγότερα κάτω από το μπροστινό καπό, περισσότερα στο ρεζερβουάρ» - αυτό θα μπορούσε να είναι το motto της Mazda. Ο κινητήρας Skyactiv-G δε χρειάζεται ούτε ηλεκτρική υποβοήθηση ούτε πρόσθετη βοήθεια από ένα turbo, για να λειτουργεί οικονομικά. Σύμφωνα με τη μέτρησή μας, το CX-5 αρκείται στα όχι πολλά 7,6 λίτρα super αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα. Ο γραμμικής λειτουργίας κινητήρας των 2,0 λίτρων τα καταφέρνει μια χαρά με το βάρος (κενό) των 1.593 κιλών (κανένα άλλο μοντέλο της δοκιμής δεν είναι ελαφρύτερο), οπότε όλα πάνε καλά ακόμα και με λιγότερη ισχύ.

Έτσι, το αυτοκίνητο της δοκιμής, με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων δίνει την αίσθηση του ευχάριστα ξύπνιου και με ζωντανή οδική συμπεριφορά μοντέλου, ενώ η αλλαγή σχέσεων γίνεται με τον επιλογέα να διανύει μικρές αποστάσεις και με ακρίβεια. Από την άλλη πλευρά, θα θέλαμε τα καθίσματα με τα σκληρά πλευρικά μέρη να έχουν πιο φίνα «γέμιση» και, υποκειμενικά, θα λέγαμε ότι το εσωτερικό είναι λιγότερο ευρύχωρο σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Advertisement