+ Ευρύχωρο στην πίσω σειρά θέσεων και στο χώρο αποσκευών, ισχυρός κινητήρας, οικονομικός σε κατανάλωση, καλή μεταπωλητική αξία
- Λιγότερο ευρύχωρο απΆ όλα στο μπροστινό μέρος, φτωχός εξοπλισμός, όχι ιδιαίτερα μεταβλητός χώρος αποσκευών, εγγύηση μόνο 2 ετών
Το Skoda Scala είναι περισσότερο ένας πρακτικός τύπος παρά ένα... αλητάκι της πίστας. Οι πόρτες είναι ψηλές, η πρόσβαση στο πίσω τμήμα γίνεται με άνεση και εκεί ο χώρος είναι τόσο πολύς όσο σε ένα Golf. Ο χώρος αποσκευών ξεπερνά σε όγκο όλους τους άλλους των μοντέλων του test, ενώ εκεί μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς δυσκολία ακόμα και παιδικά καρότσια.
Οι λιτές σχεδιαστικές γραμμές της Skoda εξασφαλίζουν στο Scala ένα υψηλό επίπεδο ορατότητας προς τα έξω, αλλά -και πάλι- οι Τσέχοι δεν είναι μάγοι.. Τα σκληρά πλαστικά είναι άφθονα και τα τριξίματα στο cockpit μαρτυρούν τις περικοπές του οικονομικού τμήματος, ενώ και το μικρότερο πλάτος όλων των εσωτερικών λέει πολλά. Η τεχνολογία, που προέρχεται από το VW Polo, παρέχει και στο μικρομεσαίο αυτοκίνητο μία πολύ καλή ανάρτηση (ένα σπορ πρόγραμμα θα ήταν υπερβολικό), ένα τιμόνι με πολύ καλή αίσθηση και σταθερά φρένα. Το... σπαγγάτο ανάμεσα στην επιθετική οδήγηση και την άνεση, το καταφέρνει το Scala καλύτερα απΆ όλα τα μοντέλα της δοκιμής.
Μία... πρέζα σπορ αίσθησης παρέχουν τα σταθερά σπορ καθίσματα και ο 4κύλινδρος κινητήρας, που δηλώνει και ηχητικά το «παρών» του. Πιο σημαντικό εξοπλισμό από τη σπορ ανάρτηση θεωρούμε εμείς ότι είναι το -προαιρετικό- διπλό πάτωμα του αποθηκευτικού χώρου ή το -επίσης extra- αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού. Το Skoda είναι περισσότερο ένας πρακτικός τύπος παρά ένα... αλητάκι της πίστας.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr