+ Αρκετά ευρύχωρο για την οικογένεια, σπορ εξοπλισμός, τέλεια φρένα, ιδιαίτερα εύχρηστο\
- Μικρά καθίσματα στην πίσω σειρά θέσεων, σφικτή ανάρτηση, μέτρια ορατότητα προς τα πίσω, μεγάλος κύκλος στροφής
Το δίδυμο του Ceed.. Αυτός ο χαρακτηρισμός δε θα αρέσει ούτε στη Hyundai ούτε στην ΚΙΑ, αλλά είναι ο πιο εύστοχος, γιατί οι Κορεάτες κατασκεύασαν δύο μικρομεσαία μοντέλα, τα οποία έχουν πολύ στενές σχέσεις μεταξύ τους.
Ίδιος ο κινητήρας, ίδιες οι διαστάσει, ίδια φιλοσοφία.. Ας δούμε τώρα τις διαφορές. Το Hyundai i30 της δοκιμής ήταν η σπορτίφ έκδοση N-Line, που ξεχωρίζει με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα σπορ καθίσματα. Επιπρόσθετα, πίσω από το τιμόνι υπάρχουν δύο μεγάλα paddles. Όλα τα προαναφερθέντα στοιχεία συνθέτουν το κατάλληλο σκηνικό, ώστε τελικά να διασκεδάσουν τον οδηγό, που θα επιλέξει το “sport” πρόγραμμα οδήγησης. Με αυτό, το τιμόνι γίνεται ακόμα πιο άμεσο, ενώ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων «προκαλεί» και επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάζει ψηλά τις στροφές λειτουργίας του.
Αυτή η ρύθμιση μόνο θετικά αποτελέσματα έχει, καθώς ο κινητήρας είναι μεν ο πιο αδύναμος του test, αλλά είναι και ο πιο εύστροφος. Από την πλευρά της, στην όλη σύλληψη ταιριάζει κατάλληλα η σφικτή ανάρτηση. Κάποιες οικογένειες ίσως να την ήθελαν λίγο πιο μαλακή. Αυτοί, ας κοιτάξουν πιο δίπλα στην ΚΙΑ...
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr