Το Twingo μοιράζεται την τεχνολογία με το Smart Fourfour Brabus. Ο τρικύλινδρος (πίσω τοποθετημένος) τούρμπο βενζινοκινητήρας αποδίδει 109 ίππους. Το αυτοκίνητο της δοκιμής εφοδιάζονταν με 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC), το οποίο δεν περιλαμβάνεται στη βασική έκδοση εν αντιθέσει με τις 17άρες ζάντες, το σπορ αμάξωμα και τις σπορ θέσεις.
Το Renault Twingo παρά τον σπορ χαρακτήρα του, διαψεύδει εν μέρει τις όποιες προσδοκίες. Οι αιτίες πρέπει να αναζητηθούν στο «αδιάφορο» σύστημα διεύθυνσης, σε συνδυασμό με το μπροστινό ελαφρύ μέρος, το οποίο αδυνατεί να κρατήσει σταθερή πορεία.
Ο κινητήρας τα καταφέρνει αρκετά καλά, ενώ η ανάρτηση επιτρέπει την εμφάνιση κάποιων αναπηδήσεων. Τα φρένα λειτουργούν καλά, το ίδιο και το ESP, το οποίο και προλαμβάνει τις όποιες υπερστροφικές τάσεις εν τη γενέσει τους.
Το Twingo πάσχει στο θέμα του χώρου αποσκευών λόγω της τοποθέτησης του κινητήρα πίσω... Στα μείον του Twingo είναι συν τοις άλλοις, τόσο το πλάτος μπροστά, όσο και ο χώρος για τα γόνατα πίσω.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr