Όχι, βέβαια! Η Nissan έκανε εμφανισιακά πιο... πιπεράτο το Juke, αλλά αυτό παραμένει πιστό στην εντυπωσιακά διαφορετική σχεδιαστική γραμμή του. Κάτω από τη... λαμαρίνα, που παραπέμπει σε coupe, καθόμαστε μια χαρά χαμηλά και αισθανόμαστε καθ όλα το σπορτίφ πνεύμα. Στην πίσω σειρά θέσεων η κατάσταση είναι εξ αρχής στενόχωρη, κάτι που σημαίνει πως οι ενήλικες επιβάτες δε θα ταξιδέψουν εκεί με ευχαρίστηση. Ίσως και επειδή θα πρέπει το... πλήρωμα να πάρει μαζί του λιγότερες αποσκευές. Ο μέγιστος όγκος των 1.088 λίτρων είναι σαφώς μικρός.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το Juke αποδεικνύεται ταχύτερο απ όσο αρχικά υποθέτει κανείς. Τα 117 PS προσπαθούν τίμια και καταφέρνουν να επιταχύνουν το Juke από στάση στα 100 km/h σε 11,0 δευτερόλεπτα, αλλά καθΆ όλη τη διάρκειά τους το... ζόρισμα είναι εμφανές. Πάντως, ο τρικύλινδρος turbo κινητήρας αποσπά θετικά σχόλια με την πολιτισμένη λειτουργία του και τους καλούς -εν γένει- τρόπους του.
Από την πλευρά της, η ανάρτηση θα πρέπει να περάσει ξανά από ρύθμιση. Τα σφικτά αμορτισέρ παρέχουν μεν σε λείο οδόστρωμα μια πλήρη οδηγική εμπειρία, αλλά οι κραδασμοί γίνονται έντονα αισθητοί περνώντα ακόμα και πάνω από μικρές ανωμαλίες του δρόμου.
Επίσης, ο δύσχρηστος επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων με τις μεγάλες διαδρομές δείχνει περισσότερο απρόθυμος. Το Juke ξεκινά στη Γερμανία από τα 18.990 ευρώ στην έκδοση 1.0 DIG 117. Ταιριαστή σε κάθε περίπτωση η τιμή, ενώ πολύ καλή είναι και η διάρκεια της εγγύηση των τριών ετών. Πάντως, προς το παρόν, διαθέσιμο είναι το Juke μόνο με αυτόν τον κινητήρα. Κι αν θελήσει κανείς το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, θα πρέπει να επιλέξει την υψηλότερη εξοπλιστική εκδοχή και να... καταθέσει 22.590 ευρώ (Γερμανία).
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr