Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

VW T-CROSS 1.0 TSI

Διαβάστηκε από 54892 αναγνώστες - 28/9/2020

Το T-Cross, το μήκους 4,11 m και μικρότερο σε μήκος SUV του test κερδίζει αυτήν τη συγκριτική δοκιμή, επειδή στην περίπτωσή του τα πολλά πλεονεκτήματα έχουν απέναντί τους μόνο λίγες αδυναμίες. Ας τα δούμε όλα αυτά: Το T-Cross διαθέτει το καλύτερο concept χώρων και μόνο το κατά 13 cm μακρύτερο Renegade δείχνει πιο ευάερο, όντας ικανό να φιλοξενήσει τον ίδιο όγκο αποσκευών. Ο τρικύλινδρος κινητήρας του 1,0 λίτρου της VW με τα 115 PS έχει το περισσότερο ταμπεραμέντο και οδηγεί το T-Cross στις κορυφαίες επιδόσεις της δοκιμής τόσο στην επιτάχυνση από στάση όσο και στις εν κινήσει επιταχύνσεις (ελαστικότητας).



Ταυτόχρονα, ο TSI με κατανάλωση 6,4 lt./100 km είναι ο πιο οικονομικός απ όλους. Την ίδια στιγμή τα φρένα αποδεικνύονται πολύ αποτελεσματικά και βρίσκονται, τελικά, στο ίδιο επίπεδο με αυτά των Juke και Kona. Το μικρό SUV της εταιρείας, που εδρεύει στο Wolfsburg, αλλά κατασκευάζεται στην Pamplona της Ισπανίας, έχει ιδιαίτερα ισορροπημένη ανάρτηση, παρά το αυξημένο μεταξόνιο των 2,55 m, και τα καταφέρνει άριστα με όλων των ειδών τις κακοτεχνίες του δρόμου.



Το ικανοποιητικά άμεσο και συμμετοχικό στην οδήγηση σύστημα διεύθυνσης μετατρέπει την πλοήγηση σε απόλαυση, ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων γλιστρά αρχοντικά στις διαδρομές του. Τώρα, αν πρέπει οπωσδήποτε να διαμαρτυρηθούμε για κάτι, τότε θα αναφερθούμε -αρχικά- στην κάπως ψηλή (και κάθετη) θέση οδήγησης. Δεύτερη αφορμή είναι τα οικονομικά: Η έκδοση των 115 PS είναι στη Γερμανία διαθέσιμη με τουλάχιστον 20.150 ευρώ και με τη διάρκεια της εγγύησης να φτάνει τα μόλις δύο χρόνια. Έτσι, θα λέγαμε πως η VW θα μπορούσε να σαφώς πιο συνετή σε αυτόν τον τομέα.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει