Βάζω την τετρακίνηση, χειροκίνητα όπως στο παρελθόν. Ακριβώς μπροστά ο μοχλός ταχυτήτων με το λαστιχένιο κάλυμμα και την επιγραφή των 5 σχέσεων. Το Jimny σκάβει χωρίς κόπο μέσα στο χώμα. Σαν οδηγός αισθάνεστε κάθε τρύπα, κάθε άνιση επιφάνεια. Νιώθεις ότι βρίσκεται σε ένα πραγματικό χωμάτινο αυτοκίνητο. Το ελαφρύ, μόλις 1104 κιλών Suzuki, κουνιέται και ταλαντεύεται τρελά. Μπορείς να έρθεις πιο κοντά στο έδαφος μόνο εάν βουτήξεις πιο βαθιά με τη δική σου θέληση. Καμία έκπληξη λοιπόν που η ετήσια παραγωγή της Suzuki έχει ήδη πωληθεί.
Οι Ιάπωνες μας προσφέρουν ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ούτε φθηνό, ούτε έχει ιδιαίτερη καλή συμπεριφορά στο δρόμο με τον τραχύ κινητήρα των 102 ίππων. Και όμως όλοι το θέλουν.. Γιατί..? Επειδή έχει χαρακτήρα. Ξεχωρίζει από το πλήθος, μοιάζει με μια μικρή G-Class (1,20 μέτρα μικρότερο) και δεν μοιάζει σαν όλα τα x-SUV που είναι τόσο διακριτικά όσο οι κόκκοι άμμου. Για 20 χρόνια το Jimny ήταν ένα συμπαγές αυτοκίνητο κυνηγών. Και ξαφνικά, με το νέο σχέδιο γίνεται θρύλος.
Το ίδιο ισχύει για το Jeep. Ο πρόγονος του, χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον από τους προγόνους μας στη Νορμανδία. Αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία. Σήμερα η Jeep ανήκει στη Fiat, κάτι που δεν παρατηρείς στο Wrangler. Είναι ένας Yankee μέσα και έξω.. Κοιτάζοντας μέσα από το μεγάλο, υψηλό καπό, νιώθεις σαν τον Βασιλιά του paddock. Δεδομένου ότι οι χωματόδρομοι στην Βόρεια Γερμανία είναι σαν μεγάλα λιβάδια, θέλεις να αφαιρέσεις τις πόρτες, να αναδιπλώσεις το παρμπρίζ και να πιάσεις την αγελάδα με το λάσο.
Το Jeep είναι μοναδικό. Κάνοντας μια βόλτα γύρω από το αυτοκίνητο, ανακαλύπτεις πάντα νέα στοιχεία σχεδίασης που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού. Τη μακριά, σταθερή κεραία, τους τεράστιους μεντεσέδες της πόρτας, το κλείδωμα του καπό. Θαυμάσια αναχρονιστικό, όχι όμως και στην τιμή. Ξεκινάει από 46.500 ευρώ στη Γερμανία. Στην πεντάπορτη έκδοση με σκληρή οροφή, με κινητήρα πετρελαίου 200 ίππων και αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, κοστίζει τουλάχιστον 56.000 ευρώ. Στις ΗΠΑ, ξεκινάει με το ποσό των 25.000 ευρώ, συν τους φόρους.
Το Jeep είναι στην κατηγορία των SUV, είναι ότι και η Ford Mustang στα σπορ αυτοκίνητα, ένα έμβλημα των ΗΠΑ. Υπάρχει όμως και το G-Class, το οποίο γιορτάζει τα γενέθλια του. Για 40 χρόνια η Mercedes, που κατασκευάζεται στο Γκρατς κοντά στη Magna Steyr, ζει στα βουνά... Ένα Mercedes G 350d κοστίζει τουλάχιστον 95.000 ευρώ στη Γερμανία.
Όποιος παραγγείλει την έκδοση με carbon καλύμματα, δέρμα Nappa, σχεδιασμό bling-bling και τις μαύρες ζάντες 22 ιντσών, πληρώνει επιπλέον, όσο κοστίζει το νέο Jimny.
Μια μικρή σημείωση.. Tο χρώμα «άμμος της ερήμου» κοστίζει 5.593 ευρώ επιπλέον. Μετά το τέλος την διαδρομής και μετά από μια κουραστική μέρα, κατευθυνόμαστε στο πλυντήριο αυτοκινήτων. Μπορείς απλά να ξεπλύνεις το Wrangler, να ανοίξεις τις βαλβίδες αποστράγγισης και έχεις τελειώσει. Καθάρισε το στιβαρό Suzuki με ένα υγρό πανί. Και το G? Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις ειδικά καθαριστικά και μπάλες από βαμβάκι. Στη συνέχεια πηγαίνουμε πίσω στο γραφείο, μέσω της εθνικής οδού.
Συμπέρασμα
Όποιο από τα τρία καθαρόαιμα και να επιλέξεις να πάρεις, ένα είναι το σίγουρο. Δεν θα κωλώσουν πουθενά και θα σου προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες στα βουνά. Αυτοκίνητα ειδικά σχεδιασμένα για τέτοιες εξορμήσεις, χωρίς πολλά-πολλά. ¶λλωστε τα απαραίτητα είναι αυτά που θα χρειαστείς, σε μια λασπομαχία..
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr