Μόνο και μόνο από τον V10 κινητήρα, το Audi προσδιορίζει το χαρακτήρα του. Δεν είναι μόνο η μελωδία του θηριώδους συνόλου του R8. Είναι και η απόδοση αλλά και τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του κεντρομήχανου R8, με τον κινητήρα πίσω από οδηγό- συνοδηγό. Τα 5,2 λίτρα του V10, μας δίνουν 610 ίππους να πορευτούμε, ενώ 40 βαλβίδες «χτυπιούνται» πίσω από το κεφάλι του οδηγού. Όπως και να κινείσαι με το R8, είτε πας γρήγορα, είτε απλά μετακινείσαι, ο κινητήρας είναι ο πρωταγωνιστής.
Αυτός ο FSI που έρχεται απευθείας από την αγωνιστική ιστορία της Audi και φροντίζει να το θυμίζει αυτό συνεχώς, με τον εκπληκτικό του ήχο, την απόδοσή του αλλά και την αμεσότητα στις αντιδράσεις του. Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές, με την απόδοση του κινητήρα να είναι τόσο γραμμική που τρομάζει τον οδηγό ακόμα και όταν αυτός είναι «υποψιασμένος» και περιμένει αυτό που αισθάνεται. Είναι υπερτονισμένη η αίσθηση που «ξυπνούν» τα αυτοκίνητα με τους κινητήρες που έχουν πολλούς κυλίνδρους. Συνολικά, καλύτερα από αυτό δεν γίνεται, με την ομαλή του λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες να είναι υπόδειγμα πολιτισμού.
Στην πίστα υπό πίεση, η αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου δίνει χαρακτηριστικά που μόνο σε αγωνιστικά μπορεί να αναζητήσει κανείς, με την αμεσότητα του τιμονιού να ταιριάζει απόλυτα στο στήσιμο της ανάρτησης που κάνει τις αλλαγές κατεύθυνσης ακαριαίες. Στο ίδιο μήκος κύματος και τα φρένα, που στα δυνατά φρεναρίσματα σου δίνουν την εντύπωση πως άνοιξε αλεξίπτωτο πίσω σου. Τις περισσότερες φορές μάλιστα και μέχρι να συνηθίσεις την απόδοσή τους, φρενάρεις τόσο καλά στην πίστα με το R8 V10, που χρειάζεται να ξαναπατήσεις το γκάζι για να στρίψεις. Ο βρυχηθμός από τις εξατμίσεις, είναι η ηχητική υπογραφή του αυτοκινήτου που δείχνει ικανό, να «τραβήξει» τα πιο αδύναμα αυτοκίνητα σε έναν πολύ γρήγορο γύρο στην πίστα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr