autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Εμπρός για την πίστα!

Διαβάστηκε από 12455 αναγνώστες - 7/9/2020

Εν ολίγοις, και τα δύο αυτοκίνητα βρίσκονται εκεί στο ίδιο επίπεδο. Η Taycan εντυπωσιάζει με την εκπληκτικά διακριτική υποστροφή της. Σε μεσαίας ταχύτητας κομμάτια «πετάει» προς τα έξω τον... πισινό της, κάτι που -όταν η οδήγηση γίνεται προσεκτικά- μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο ακόμα και στο κυνήγι του ταχύτερου χρόνου του γύρου. Το χαμηλό κέντρο βάρους λόγω των μπαταριών, που ζυγίζουν περίπου 700 κιλά, δεν επιτρέπει σχεδόν καθόλου τάσεις κλίσεων. Στο τέλος σημειώνει χρόνο γύρου 1 λ. 32,76 δευτ. στην πίστα των 3.282 μέτρων. Συγκριτικά, η κορυφαία επίδοση όλων όσων έχουμε δοκιμάσει είναι της Porsche 911 GT2 RS με 1 λ. 25,91 δευτ.!



Και η BMW; Στο τέλος του γύρου, με χρόνο 1 λ. 32,96 δευτ., είναι μόνο κατά δύο δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργή από την Porsche, επειδή χάνει χρόνο στο γεμάτο στροφές πρώτο τομέα, παρότι την αισθανόμαστε πιο ευκίνητη και πιο ελαφριά σε σχέση με την Taycan. Στο δεύτερο τομέα είναι σημαντικό να γίνεται η επιτάχυνση από τις μεσαίες ταχύτητες, αλλά η Taycan εκεί «τραβάει» ανελέητα. Στον τελευταίο τομέα η M8 ανακτά μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου, από τη στιγμή, που για το τελικό sprint προς τη γραμμή του τερματισμού το δεξί πεντάλ πιέζεται περισσότερο.
Παρεμπιπτόντως, δεν χρειάζεται να κάνουμε σύγκριση ήχου των κινητήρων: Γιατί η Taycan απλά δεν εκπέμπει κανέναν, με εξαίρεση το... αξιοθρήνητο "Electric Sport Sound" στο πρόγραμμα οδήγησης Sport Plus. Η BMW, από την άλλη πλευρά, αστράφτει και βροντά, ευτυχώς.


 
Σαλόνια πολυτελείας
Στο εσωτερικό και τα δύο μοντέλα μάς... κακομαθαίνουν με πολύ δέρμα, στην Taycan, δε, είναι εγκατεστημένη μια οθόνη σε κάθε πιθανό σημείο. Όχι ότι η BMW τσιγκουνεύεται με τον ψηφιακό εξοπλισμό της, ευτυχώς, όμως, εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον έξυπνο πιεζο-περιστροφικό διακόπτη του iDrive.
Στο πίσω μέρος υπάρχει σχεδόν ισοπαλία, με την Porsche να τονίζει ότι σκόπιμα δεν υπάρχουν μπαταρίες στο πάτωμα και πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, ώστε να προστατέψει τους πίσω επιβάτες από μια υπερβολικά οξεία γωνία των γονάτων τους. Στο λεγόμενο και "Frunk" -εν συντομία το "front trunk"- δηλαδή ο εμπρόσθιος χώρος αποσκευών- του Taycan χωρούν 81 λίτρα, ενώ άλλα 366 λίτρα προστίθενται στο πίσω μέρος.
Στην BMW, όπως πάντα, ο εξαιρετικός V8 βρίσκεται στο μπροστινό μέρος της. Έτσι, οι όποιες αποσκευές θα... ψήνονται απαλά μόνο από τη μία πλευρά. Στο πίσω μέρος υπάρχει χώρος για αντικείμενα 440 λίτρων, πράγμα που σημαίνει ότι και πάλι έχουμε μία -σχεδόν- ισοπαλία. Τόσο κοντά, λοιπόν, βρίσκονται μεταξύ τους αυτά τα δύο μοντέλα, με εξαίρεση τον τομέα του κινητήρα.

Συμπέρασμα
Από τη μία πλευρά ένας V8, σκέτη μαγεία! Κι από την άλλη ένα θαύμα της τεχνολογίας της ηλεκτροκίνησης. Όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να την κάνει δική του, θα είναι ευχαριστημένος με την Porsche. Όμως, όσον αφορά κυρίως την αυτονομία, έχει μειονεκτήματα στην καθημερινότητα. Οι πραγματιστές θα προτιμούσαν την BMW.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει