Στην λεωφόρο ή εκτός δρόμου;
Τα SUV είναι σήμερα περισσότερο μοντέλα με τύπο παρά εκτός δρόμου εργαλεία. Η δυνατότητα μετάδοσης της ισχύος του κινητήρα σε όλους τους τροχούς και οι θηριώδεις ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών, συμπεριλαμβανομένου του πολύ μικρού προφίλ των μεγάλων ελαστικών δεν αποτελούν με εγγύηση, τα ιδανικότερα εφόδια για κίνηση στο χώμα και στις πέτρες.
Εν ολίγοις:
Τα SUV σαφώς δεν είναι, εδώ και καιρό, οι 4x4 ήρωες του παρελθόντος, αλλά κατά κύριο λόγο αναδεικνύουν το προφίλ του οδηγού τους. Ωστόσο, αυτό γίνεται με διαβαθμίσεις. Οι προτάσεις με πολιτισμένο χαρακτήρα συνοδεύονται από το σπουδαίο όνομά τους και
έναν ήσυχο, αλλά και ισχυρό βενζινοκινητήρα κάτω από το καπό τους. Συγκρίνουμε τρία από τα
premium SUV της μεσαίας κατηγορίας, που έχουν τύπο και καλούς τρόπους.
Οι πιο χαρακτηριστικές προτάσεις της κατηγορίας προέρχονται από την
Audi και την
BMW. Επιλέξαμε, λοιπόν, το
Q5, το οποίο κυκλοφόρησε πρόσφατα ανανεωμένο στην έκδοση
45 TFSI με ισχύ 265 PS. Από την πλευρά της, η BMW μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις αυτής της κατηγορίας με την
X3 30i των 252 PS. Και στη συνέχεια ακολουθεί η πρόταση της
Alfa Romeo, η κομψή
Stelvio, η οποία εφοδιάζεται με
έναν ισχυρό βενζινοκινητήρα 280 PS. Και στα τρία μοντέλα της συγκριτικής δοκιμής μας οι κινητήρες είναι υπερτροφοδοτούμενοι, τετρακύλινδροι, χωρητικότητας 2,0 λίτρων. Και τα τρία μοντέλα της δοκιμής μας
εξοπλίζονται με αυτόματο κιβώτιο, ενώ
η κίνηση μεταδίδεται και στους 4 τροχούς.
Επομένως, σε συνολικό επίπεδο υπάρχουν οι καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις για πολύ καλές επιδόσεις, για ένα αξιοπρεπές επίπεδο άνεσης, αλλά και για την κομψή αντιμετώπιση των υποχρεώσεων της καθημερινότητας.
Ποιο μοντέλο από τα τρία θα επιδείξει τους καλύτερους τρόπους;