Συμπεριφορά-Κόστος-Συμπέρασμα

Διαβάστηκε από 26923 αναγνώστες - 2/6/2021

Για το Sandero μετρούν σαφώς λιγότερο οι επιταχύνσεις από... φανάρι σε φανάρι και η δυναμική οδική συμπεριφορά σε σχέση με την χαλαρή άφιξη των επιβατών στον προορισμό τους. Έτσι, το Sandero με τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου, θα βρεθεί στις επιταχύνσεις από στάση έως τα 100 km/h, 1.6 δευτερόλεπτα πίσω από το Hyundai. Το Dacia Sandero δεν είναι σχεδιασμένο για δυναμική οδήγηση, αλλά για την πρακτικότητα της καθημερινής μετακίνησης με μία ευχάριστη δόση χαλαρότητας και άνεσης.

Το i20 είναι περισσότερο δυναμικό. Του αρκούν 10,7 δευτερόλεπτα έως τα 100 km/h από στάση και το κιβώτιό του αλλάζει πιο χαλαρά τις σχέσεις. Μαζί με τη σφιχτά ρυθμισμένη ανάρτηση, το i20 δε δυσκολεύεται στις στροφές, υποστρέφει λιγότερο σε σχέση με το Dacia και διατηρεί για τον οδηγό του λίγη διασκέδαση ακόμη . Αυτή, όμως, εξαγοράζεται με μια πιο σφικτή ανάρτηση, η οποία ενισχύεται από το προαιρετικό σετ ζάντας και ελαστικών των 17 ιντσών. Θα χρειαστεί, όμως, να συνηθίσετε την ηλεκτρονική διαχείριση του συμπλέκτη, ο οποίος επιτρέπει το "sailing", αλλά εμφανίζει συχνά το φαινόμενο της αδυναμίας κατά την εκκίνηση.



Κόστος
Για το Sandero TCe 90, οι τιμές ξεκινούν από 13.420 ευρώ, ενώ για το i20 1.0 T-GDI το κόστος κτήσης ξεκινά κιόλας από τα 14.990 ευρώ. Χάρη στην τεχνολογία εξοικονόμησης ενέργειας, όπως την ήδη ενσωματωμένη τροφοδοσία των 48 Volt ή τη γεννήτρια-μίζα, το i20 δημιουργεί ένα πλεονέκτημα κατανάλωσης 1,1 λίτρων. Και με την πενταετή εγγύηση (η Dacia παρέχει τρία χρόνια) είναι πάντως μπροστά.



Συμπέρασμα
Στη σύγκρισή μας συμμετείχαν δύο πολύ καλά μικρά αυτοκίνητα. Το i20 είναι πολύ μοντέρνο και σπορτίφ, αλλά το Sandero είναι μια value for money επιλογή για κάποιον που θα κάνει πολλές καθημερινές διαδρομές στην πόλη.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Advertisement