Σπορτίφ η BMW, ισορροπημένη η Mercedes, πιο χαμηλών τόνων το Audi
Αν τώρα θέλετε σπορ φιλοσοφία και συμπεριφορά, η καλύτερη επιλογή είναι η 420d. H ΒMW ξεχωρίζει χάρη στο πολύ άμεσο τιμόνι της, είναι ακλόνητη στις στροφές και μπορεί να οδηγηθεί σε όλες τις διαδρομές με εξαιρετικά δυναμικό τρόπο. Η CLE 220d δεν απέχει πολύ από την 420, ενθουσιάζοντας τον «ανήσυχο» οδηγό με το «ζωντανό» πίσω μέρος και το άμεσο τιμόνι, ενώ χάρη στην προαιρετική αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση προσφέρει την μεγαλύτερη άνεση μεταξύ των τριών, με το βάρος να γίνεται αισθητό μόνο στις στενές στροφές. Όχι ότι το A5 δεν μπορεί να μπει γρήγορα σε στροφές, ειδικά σε μεγάλες καμπές η τετρακίνηση ξεδιπλώνει τις αρετές της, αλλά δεν μπορεί να φτάσει τα άλλα δυο, με το ελαφρύ τιμόνι να μην βοηθάει ιδιαίτερα.
Κατά τα άλλα, δεν υπάρχει κάποιος άλλος σοβαρός λόγος για να γκρινιάξουμε για το Audi, το οποίο έχει ένα πιο απλό εσωτερικό σε σχέση με τις ΒΜW και Mercedes, δίνοντας την αίσθηση ότι δεν εστιάζει τόσο πολύ στην ασιατική ή βορειοαμερικανική αποδοχή όπως τα άλλα δύο. Για να έχετε ένα μετρό σύγκρισης και να καταλάβετε τι εννοούμε, η Mercedes της δοκιμής μας είχε σπορ καθίσματα επενδεδυμένα με κόκκινο δέρμα και περίτεχνο καπιτονέ, η BMW καθίσματα με καπιτονέ δέρμα σε καφέ χρώμα, ενώ του Audi ήταν ένα μείγμα υφάσματος-δέρματος σε μαύρο χρώμα.
Σελ. 1 | Diesel Coupé σε μονομαχία |
Σελ. 2 | Συγκρίνουμε Audi A5 40 TDI quattro, BMW 420d Coupé και Mercedes CLE 220d Coupé |
Σελ. 3 | Δύναμη και επιδόσεις για τα 3 μοντέλα |
Σελ. 4 | Σπορτίφ η BMW, ισορροπημένη η Mercedes, πιο χαμηλών τόνων το Audi |
Σελ. 5 | Μικρή κατανάλωση, γεμάτα τεχνολογία |