Πιο πρακτικό το εσωτερικό του Cooper, κινητήρας διαμάντι για το GR86
Πάντως το Mini Cooper JCW είναι πιο κοντά στα «γήινα» δεδομένα. Έχει καλύτερους χώρους για όλους τους επιβάτες, πορτμπαγκάζ που μπορεί να δεχτεί και μεγαλύτερα αντικείμενα λόγω των διαιρούμενων πίσω καθισμάτων, έχει χαμηλότερες απαιτήσεις συντήρησης και σχετική μικρή κατανάλωση. Ταυτόχρονα σε κερδίζει με τα σπορ καθίσματα που αγκαλιάζουν αισθησιακά τα σώματα και το τιμόνι με τη χοντρή στεφάνη που προσφέρει γερό κράτημα. Ακούγεται σαν να έχει το πάνω χέρι, αλλά όλα αυτά το GR86 τα υπερνικά χάρη στην οδηγική συμπεριφορά και το μοτέρ του.
Ο ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας των 2,4 λίτρων είναι ένα διαμάντι και με τη γραμμικότητα, τη πολυστροφία και τη διάταξη του, που επηρεάζει θετικά την κατανομή του βάρους, είναι ένα αξιόπιστος σύμμαχος του οδηγού. Ο ήχος του θυμίζει χροιές που τείνουν προς εξαφάνιση, ενώ δεν «κολλώνει» να δουλεύει συνέχεια στο όριο, πάνω από τις 7.000 στροφές, με τον κόφτη να είναι ο μόνος λόγος που σε αναγκάζει να σηκώσεις το πόδι από το γκάζι. Σκληροπυρηνικό και πολύ πιο στιβαρό από το Mini είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων του Ιάπωνα, που δεν θα παραπονεθεί ακόμα κι αν η αλλαγή της σχέσης γίνει βίαια.
To χαμηλό κέντρο βάρους του GR86 (το ύψος του δεν ξεπερνάει τα 1,31 μ), δίνουν στο μοντέλο μια πιο ζωντανή οδηγική εμπειρία, επιτρέποντας στον οδηγό να κινείται αρκετά γρήγορα σε στροφές και του επιτρέπει να αποφασίσει αν θέλει να ακολουθήσει καθαρές αγωνιστικές γραμμές ή να ανοίξει ελεγχόμενα το πίσω του μέρος, κάνοντας την έξοδο από τη καμπή ακόμα πιο εντυπωσιακή. Το σύστημα διεύθυνσης είναι από τα κορυφαία στο κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας και ο χειρισμός του αρκετά εύκολα ακόμα και για τους λιγότερους έμπειρους.
Ουσιαστικά είναι ένα σπορ αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς, προσανατολισμένο να προσφέρει χαμόγελα κι αδρεναλίνη στον οδηγό. Από την άλλη το Mini John Cooper Works μπορεί να είναι γρήγορο, ευέλικτο και να έχει τον τρόπο να χαλαρώνει τον ιδιοκτήτη του μετά από μια δύσκολή μέρα, αλλά μέχρι εκεί.
To GR86 σου ξυπνάει πιο έντονα τις αισθήσεις
Ναι, μοιάζουν στις ιπποδυνάμεις και εν μέρει στη φιλοσοφία, αλλά το Toyota είναι ανώτερο από το Mini όσο αφορά το βάθος της οδηγικής ευχαρίστησης. Είναι ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο με χαμηλό κέντρο βάρους και κίνηση στους πίσω τροχούς που μπορείς να πλημμυρίσει με αγνά συναισθήματα στον οδηγό όποια στιγμή το ζητήσει.
Πίσω ή μπροστά; Η αιώνια μάχη της απόλαυσης!
Toyota GR86 εναντίον Mini Cooper JCW, δύο αγχολυτικά εργαλεία.
Από τη μία, κουπέ ατμοσφαιρικό, 2,4 λίτρων, πισωκίνητο με 235 άλογα!
Από την άλλη, 2λίτρο τούρμπο 231 ίππων, με κίνηση μπροστά και θρυλικό όνομα!
Και τα δυο ικανά να γεμίσουν αδρεναλίνη τον οδηγό τους.
Εσύ τι προτιμάς! Μπροστά ή πίσω κίνηση; Turbo ή ατμόσφαιρα;
Σελ. 1 | Toyota GR86 Vs Mini Cooper JCW: Αγχολυτικά εργαλεία |
Σελ. 2 | Πιο πρακτικό το εσωτερικό του Cooper, κινητήρας διαμάντι για το GR86 |