Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Πλήρες εξοπλισμένο εσωτερικά το VW, υψηλής ποιότητας και τεχνολογίας το i20.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πλήρες εξοπλισμένο εσωτερικά το VW, υψηλής ποιότητας και τεχνολογίας το i20.

Διαβάστηκε από 18225 αναγνώστες - 4/10/2021

Η γερμανική εταιρία ανανέωσε και εσωτερικά το Polo. Στο αυτοκίνητο της δοκιμής υπήρχε ο προαιρετικός πλήρη ψηφιακός και διαδραστικός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και συνοδευόταν από το προαιρετικό σύστημα infotainment «Discover Pro» με υπηρεσίες «Streaming & Internet». Το τιμόνι του VW είναι κι αυτό ανασχεδιασμένο κι εξοπλισμένο με κλασικούς διακόπτες, όπου ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί αρκετές λειτουργίες. H ποιότητα των πλαστικών του Polo είναι αντίστοιχη με του i20, με τη συναρμογή τους να είναι αρκετά καλή. Στη καμπίνα της πλούσιας έκδοσης του i20, ο οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσα από τον ψηφιακό πίνακα 10,25 ιντσών, ενώ στο αυτοκίνητο δοκιμής μας είχαμε και το προαιρετικό infotainment σύστημα NaviToushscreen 10,25 ιντσών, που διακρίνεται για το πολύ καλά δομημένο menu του και τα κουμπιά γρήγορης πρόσβασης. Τα δυο μοντέλα θεωρούνται από τα πιο ευρύχωρα στην κατηγορία τους και μπορούν να φιλοξενήσουν σχετικά άνετα 4 ενήλικες, με το i20 να κερδίζει σε πλάτος και χώρο για τα γόνατα, αλλά να υστερεί στον «αέρα» του κεφαλιού. Στον αποθηκευτικό χώρο το Polo έχει το πάνω χέρι, αφού τα διαθέσιμα λίτρα ξεκινάνε από τα 351 λίτρα στη 5θέσια διάταξη και φτάνουν τα 1.165 λίτρα σε 2θέσια διάταξη, με του i20 να είναι 262 λίτρα και 1.075 λίτρα αντίστοιχα.


Το ήπια υβριδικό σύστημα του Hyundai αποδίδει 100 ίππους και συνεργάζεται με το 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο iMT με ηλεκτρονικό συμπλέκτη

Το ήπια υβριδικό σύστημα του Hyundai αποδίδει 100 ίππους και συνεργάζεται με το 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο iMT με ηλεκτρονικό συμπλέκτη

Κοινοποίησέ το »

 

Κινητήρας: Δοκιμασμένος ο TSI του Polo, ήπια υβριδικός για το i20
Στο VW Polo συναντάμε το γνωστό 3κύλινδρο τούρμπο 1.000αρι κινητήρα ΤSI, με απόδοση 95 ίππους και 175 Nm ροπή, που συνεργάζεται με ένα 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές, με το 0-100χλμ./ώρα να έρχεται σε 11,3 δευτερόλεπτα και την τελική του να φτάνει τα 187χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,5 λτ/100 χλμ. Το i20 κινείται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα, που συνδυάζει ένα κανονικό τούρμπο 3κύλινδρο 1.000 κυβικών εκατοστών κινητήρα και  μια 48V γεννήτρια, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 100 ίππους και 172Nm ροπής. Η ισχύ περνάει στους εμπρός τροχούς, μέσα από το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο iMT με ηλεκτρονικό συμπλέκτη. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου συμπλέκτη είναι ότι αποσυνδέει τον κινητήρα από το κιβώτιο, μόλις ο οδηγός αφήσει το γκάζι κι έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση. Το κορεάτικο supermini θέλει 10,7 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100 χιλιόμετρα από στάση κι έχει τελική 188 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση του περιορίζεται στα 6λτ./100 χλμ.

Κοινοποίησέ το »