Το Outlander δε διαθέτει κανένα φίλτρο μικροσωματιδίων. Ας ξεκαθαρίσουμε αρχικά την υπόθεση με την κατανάλωση της δοκιμής (8,9 l αμόλυβδης). Προκειμένου οι καταναλώσεις να είναι άμεσα συγκρίσιμες μεταξύ τους, η μέτρησή τους έγινε με άδειες τις μπαταρίες. Αν το Outlander ξεκινά την πορεία του με γεμάτη την μπαταρία ιόντων λιθίου, έχει όφελος περίπου 45 km μέχρι να εμπλακεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.
Αυτός ο συνδυασμός λειτουργεί σχετικά καλά και περιορίζει την κατανάλωση στα 6,2 λίτρα. Κατά κανόνα οι δύο ηλεκτροκινητήρες δίνουν κίνηση και στους δύο άξονες του τετρακίνητου μοντέλου, ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μπορεί να «παίξει» μέσω σύμπλεξης άμεσα με τον μπροστινό άξονα. Το θέμα είναι πως ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται τίποτα από τους συνδυασμούς των κινητήριων μονάδων.
Επίσης, κορυφαίου επιπέδου κρίνεται η συμμετοχή στα τεκταινόμενα του άμεσου κιβωτίου ταχυτήτων. Από την άλλη, όμως, δεν ικανοποιούν οι αδυναμίες στον τομέα της ποιότητας, όπως τα μέρη των θυρών, που κάμπτονται, όταν χρησιμοποιούνται τα ηλεκτρικά παράθυρα, που δεν έχουν λειτουργία stop. Βέβαια, η ανάρτηση μάς αρέσει πολύ, καθώς είναι μαλακή και δεν προκαλεί ταλαντώσεις.
+ Ευχάριστος ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων, καλή η «ηλεκτρική» αυτονομία, μεγάλη η εγγύηση. Απόλυτα μετρημένο σε τιμή.
- Μικρής χωρητικότητας το ρεζερβουάρ (43 l), αδυναμίες στην ποιότητα κατασκευής, αδύναμα φρένα, υψηλή συνδυασμένη κατανάλωση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr