Η δεύτερη μέρα περιελάμβανε οδήγηση, κατά την οποία μετρήθηκαν με ειδικό GPS, το βάρος, ο κύκλος στροφής, η επιτάχυνση, οι ρεπρίζ και φυσικά τα φρένα. Περιττό να αναφέρουμε ότι το παλιό RAV4 έδειχνε όντως παλιό και μόνο στους τομείς της ευελιξίας, του κύκλου στροφής και του τιμονιού μπόρεσε να «ακολουθήσει» το νέο.
Ο Μάρτιν εξήγησε για το αισθητά χαμηλότερο βάρος σε συνδυασμό με το κοντύτερο μεταξόνιο εξασφάλισαν στο παλιό ένα λογικό πλεονέκτημα σε κάποιες δοκιμές. Ακόμη και στο τεστ αποφυγής ταράνδου η μέγιστη ταχύτητα μεταξύ των δύο δεν διέφερε αισθητά. Σε όλους τους άλλους τομείς κυριάρχησε το νέο RAV4. Στο τέλος της ημέρας είχαμε έναν ξεκάθαρο νικητή, δηλαδή το νέο RAV4 και δύο απαστράπτοντες «δοκιμαστές», τον Ντένις και τον Μάρτιν.
Συμπέρασμα
Το ότι το νέο RAV4 θα κέρδιζε το συγκριτικό ήταν προφανές. Το RAV4 του 1994, προσφέρει ακόμη και σήμερα, 25 χρόνια μετά, οδηγική απόλαυση, ενώ διατηρείται σε καλή κατάσταση παρά τα χρονάκια του.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr