Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ποια μπορεί να είναι τα εμπόδια στην επαγωγική φόρτιση ενός e-αυτοκινήτου

Ποια μπορεί να είναι τα εμπόδια στην επαγωγική φόρτιση ενός e-αυτοκινήτου

Διαβάστηκε από 25595 αναγνώστες - 4/7/2022

Εκτός από τη δυνατότητα φόρτισης του e-αυτοκινήτου ενόσω αυτό κινείται, ένα ηλεκτρικό όχημα είναι εφικτό να φορτιστεί επαγωγικά και εν στάσει. Θεωρητικά, αυτό θα μπορούσε να γίνεται πραγματικότητα σε χώρους στάθμευσης. Αλλωστε, η BMW έχει ήδη εμπειρία σε αυτό. Οι Βαυαροί, λοιπόν, εισήγαγαν το 2018 την επαγωγική φόρτιση μέσω "ground pad " (δηλαδή ενός pad εδάφους) για το plug-in-υβριδικό μοντέλο BMW 530e. Ωστόσο, πόσο γρήγορα θα εξαπλωθεί το εν λόγω σύστημα είναι προς το παρόν ασαφές, επειδή υπάρχουν τεχνολογικά προβλήματα, που πρέπει να ξεπεραστούν: τα πηνία και η μπαταρία δεν πρέπει απλώς να είναι κοντά το ένα στο άλλο. Απαιτείται απαραίτητα μία ακριβώς καθορισμένη απόσταση και μία ιδανικά ακριβής θέση. Όποιος χρειάστηκε να μετακινήσει το smartphone του αρκετές φορές πάνω στο ταμπλό φόρτισης, προτού ξεκινήσει η διαδικασία της φόρτισης, γνωρίζει το πρόβλημα. Κατά τη στατική φόρτιση του αυτοκινήτου, θα απαιτούνται ιδιαίτερα ακριβείς ελιγμοί στάθμευσης και υποστήριξη κάμερας. Το project "eCharge" για επαγωγή κατά την οδήγηση δεν έχει ακόμη βρει τι σημαίνει αυτό για την εν κινήσει επαγωγική φόρτιση.

Κοινοποίησέ το »


Απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας κατά την επαγωγική φόρτιση ενός e-αυτοκινήτου
Πάντως, υπάρχει ακόμα ένα πρόβλημα. Ερευνητές του Ελβετικού Ιδρύματος Έρευνας για την Ηλεκτρική Ενέργεια και την Κινητή Επικοινωνία (FSM) διαπίστωσαν στο πλαίσιο μιας μελέτης ότι η επαγωγική φόρτιση καταναλώνει περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια σε σχέση με μια φόρτιση μέσω καλωδίου. Αν ένα smartphone φορτίζεται επαγωγικά, στην μπαταρία θα φτάσει το πολύ το 60% της ενέργειας. Τα υπόλοιπα 40% χάνονται με τη μορφή θερμότητας. Αν, επίσης, το τηλέφωνο δε βρίσκεται ακριβώς στο σταθμό φόρτισης, η αποδοτικότητά του μειώνεται ακόμα και κατά 40%. Στην περίπτωση της ενσύρματης φόρτισης, το καλώδιο είναι κατά πολύ πιο αποδοτικά τοποθετημένο, καθώς φτάνει το 75%. Μια παρόμοια απώλεια ισχύος αναμενόταν κατά την επαγωγική φόρτιση των e-αυτοκινήτων. Όπως και να ΅χει, η εφαρμογή του θα απαλλάξει τουλάχιστον τους οδηγούς από την… αβαρία της καλωδίωσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.