Ηλεκτρικό, μεγαλύτερων διαστάσεων σε σχέση με ένα Tiguan, ενώ η οδική συμπεριφορά του είναι πράγματι καλή! Το νέο VW ID.4 δίνει μία νέα ερμηνεία στο θέμα "SUV".
Μέχρι πριν από λίγα χρόνια το καταναλωτικό κοινό ακολουθούσε τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τις προτάσεις τους. Κάπως έτσι, λοιπόν, διαμορφωνόταν στο παρελθόν η αγορά, σε αντίθεση με τη σύγχρονη εποχή, που οι εταιρείες παρακολουθούν τις τάσεις στην αγορά και προχωρούν ανάλογα στην κατασκευή των νέων αυτοκινήτων τους. Για παράδειγμα, η Volkswagen: Πριν το λανσάρισμα του Tiguan, η γερμανική φίρμα δε διέθετε κάποιο SUV. Από το Tiguan και έπειτα, όμως, τα σχετικά μοντέλα των Γερμανών πολλαπλασιάστηκαν τόσο μέσα στην ίδια την γκάμα τους (T-Roc, T-Cross κτλ.), όσο και σε αυτή των θυγατρικών εταιρειών του ομίλου VW. Στη σύγχρονη εποχή πλέον η μόδα επιτάσσει «ηλεκτροκίνηση». Επομένως, ο πλέον ιδανικός συνδυασμός θα ήταν ένα ηλεκτροκίνητο SUV. Ιδού το VW ID.4!
Στο κέντρο δοκιμών της VW
Βρεθήκαμε συνοδηγοί στο πρωτότυπο μοντέλο του VW ID.4, το οποίο κατευθυνόταν από το Wolfsburg στο κέντρο δοκιμών της VW. Ο Dimitri Asmus, γενικός υπεύθυνος για το ID.4, καθόταν ήδη στην θέση του οδηγού και μας έδινε εξηγήσεις για το… μωρό του. Η εξέλιξη του ηλεκτροκίνητου SUV, που είναι «αρκετά σπορ», όπως σημειώνει ο Asmus, διήρκεσε μόνο δυόμισι χρόνια. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Asmus ήταν υπεύθυνος εξέλιξης του Golf R!
Εφόσον το πρώτο ηλεκτροκίνητο VW ID.3 είναι ένα Golf, τότε το ID.4 είναι ένα Tiguan. Και κινείται στο δρόμο, όπως θα περίμενε κανείς, ειδικά από τη στιγμή, που ο υπεύθυνος εξέλιξής του είχε κάνει ένα Golf 300 PS σχεδόν να πετάει.
Η παγκόσμια πρεμιέρα του ID.4 είναι προγραμματισμένη για τις 24 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, ταυτόχρονα ξεκινούν και οι πωλήσεις του. Βλέπετε, η VW πιέζει το δεξί πεντάλ στο πάτωμα σε ό,τι έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνηση. Και για τη VW αυτό το αυτοκίνητο είναι σημαντικό. Ο προϊστάμενος της φίρμας, Ralf Brandstätter, ήρθε κι αυτός επί τούτου στο κέντρο δοκιμών, μαζί με το νέο σχεδιαστή Jozef Kabaň, που προέρχεται από τη BMW και πιο παλιά από τη Skoda, όπου συμμετείχε στη διαμόρφωση των Kodiaq και Superb. Ναι, ο Brandstätter διαβάζει AUTO BILD και γνωρίζει ότι έχουμε σχολιάσει κάποια σκληρά πλαστικά μέρη του ID.3, συγκρίνοντάς τα με αυτά ενός παλιού Twingo. «Βελτιώνουμε το επίπεδο της αξίας του ID.4», μας είπε. Αλλωστε, αυτό το μοντέλο πρέπει να λειτουργεί σωστά, αφού είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο. Αν το ID.3 προορίζεται, κυρίως, για την Ευρώπη, το ID.4, που κατασκευάζεται στο Zwickau και αργότερα επίσης στο Emden, την Κίνα και τις ΗΠΑ, προβλέπεται να πωλείται σε όλο τον κόσμο.