autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Renault Megane RS Trophy-R vs Mercedes-AMG A 45 S

Διαβάστηκε από 68337 αναγνώστες - 25/12/2020

Μπορεί και τα δύο να ανήκουν στην κατηγορία hot hatch, αλλά το Megane RS Trophy-R και η Mercedes AMG A 45 S, είναι δύο πολύ διαφορετικά αυτοκίνητα. Ο κινητήρας της Renault απαιτεί να κινηθεί στα όρια, σε κάθε στροφή για να «πιάσει» χρόνο, ενώ η AMG-A-Class με την 4Matic + κίνηση, τα καταφέρνει με μεγαλύτερη άνεση, αφού όχι μόνο διανέμει την ισχύ μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, αλλά και των πίσω τροχών.
Το Trophy-R περιέχει όλα όσα κάνουν ένα sports car συναρπαστικό. Με σχεδίαση γεμάτη ανθρακονήματα, το Mégane RS Trophy R γίνεται ένας πολύ ελαφρύς αλλά και ασυμβίβαστος μονομάχος. Η Renault τοποθέτησε ζάντες από ανθρακονήματα και κεραμικά φρένα, και μείωσε συνολικά το βάρος του Trophy-R κατά 130 κιλά, 39 από τα οποία, μειώθηκαν με τον ελαφρύτερο οπίσθιο άξονα. Οι 300 ίπποι (1.800 κ.εκ) βγαίνουν με απόλυτη αρμονία στον δρόμο, και σε αυτό βοηθάει το έξυπνο πλαίσιο της Öhlins, αλλά και το σύστημα διεύθυνσης, που είναι ακούραστο και ακριβέστατο.



Εν ολίγοις: Δεν θα καταφέρετε να βρείτε πουθενά ένα «Αυτοκίνητο Τουρισμού» με πινακίδες κυκλοφορίας. Γιατί το RS Trophy-R, μόνο έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του Renault, προσφέρουν στο πολύ ελαφρύ Mégane RS Trophy-R, τον τίτλο του «Γρηγορότερου προσθιοκίνητου» sport αυτοκινήτου.  


 
Το Mercedes-AMG A 45 S έχει θέσει νέα πρότυπα στην compact κατηγορία. Είναι το ακριβώς αντίθετο από το Trophy-R. Με 500 Nm ροπής και 421 ίππους (από μόλις δύο λίτρα!), ο νέος κινητήρας της AMG να δίνει ρεσιτάλ. Ο εντυπωσιακός κινητήρας της AMG, είναι ο τέλειος συνεργάτης και παρά το μεγάλο turbo, ανταποκρίνεται άριστα, σε όλες τις συνθήκες πίεσης. Το διαμάντι της Mercedes συνδυάζεται με ένα εξαιρετικό οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, και την 4Matic + κίνηση, που της δίνει την δυνατότητα να διανέμει την ισχύ μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, αλλά και μεταξύ των πίσω τροχών.



Αυτό δίνει στην Α 45 S μια ιδιαίτερη δυναμική που της επιτρέπει να περιστραφεί τελείως γύρω από τον μπροστινό άξονα, ακόμα και όταν δεν έχει ενεργοποιηθεί η λειτουργία drift. Στην πίστα η AMG A45 S κινήθηκε σε μεγάλες ταχύτητες αλλά χωρίς να χάσει καθόλου από τα επίπεδα άνεσης της. Το πολύ εντυπωσιακό σύστημα πολυμέσων τελευταίας τεχνολογίας της Mercedes, είναι το highlight στο εσωτερικό της AMG A 45 S, ενώ το συνολικό της βάρος είναι 1639 κιλά.