Το Sandero που είχαμε στη διάθεση μας ήταν ένα αυτοκίνητο της βασικής έκδοσης Acces, άρα με φτωχό εξοπλισμό γενικώς, μιας και πρόκειται για το φτηνότερο μοντέλο μεταξύ των τριών. Ο εξοπλισμός, ο οποίος επί της ουσίας δεν υφίσταται περιλαμβάνει τα άκρως απαραίτητα, δηλ. ESP, start-stop και υδραυλικό τιμόνι, οπότε μάταια θα αναζητήσετε ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και κλιματισμό, τα οποία δεν διατίθενται ούτε επί παραγγελία. Επί παραγγελία διατίθεται μόνο η ρεζέρβα… Κατανοητά σε ένα βαθμό όλα αυτά, λόγω της χαμηλής τιμής, τα καθίσματα θα τα θέλαμε όμως σε κάθε περίπτωση πιο αναπαυτικά…
H Kia μας παρείχε ένα μοντέλο της έκδοσης Edition 7, με τιμή αγοράς τα 11.590 ευρώ και ικανοποιητικό εξοπλισμό. Το μικρό Κορεάτικο είναι εξίσου ευρύχωρο με το Sandero, παρότι είναι περίπου μισό μέτρο κοντύτερο από αυτό (3,60 μέτρα έναντι 4,057 μέτρων). Οι χώροι μπροστά είναι καλοί, τα καθίσματα καλά με όμορφες επενδύσεις, το ταμπλό λειτουργικό και εύχρηστο και η ποιότητα κατασκευής τουλάχιστον μια κλάση πάνω από τα δύο άλλα μοντέλα. Τις περισσότερες εκπλήξεις μας τις επιφύλασσε όμως το Mitsubishi Space Star.
Το Ιαπωνικό μοντέλο τοποθετείται από πλευράς διαστάσεων μεταξύ του Kia και του Dacia, καθώς το μήκος του ανέρχεται σε 3,80 μέτρα. Οι χώροι είναι όμως δυσανάλογοι του μήκους και άρα περιορισμένοι τόσο για τους μπροστά, όσο και για τους πίσω επιβάτες, ενώ και ο χώρος αποσκευών του είναι ο μικρότερος (235- 911 λίτρα) μεταξύ των τριών. Σε αυτό τον τομέα την πρωτοκαθεδρία έχει το Sandero (320-1.200 λίτρα), ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στο Picanto κυμαίνεται από 255 έως 1.010 λίτρα.
Πως τα καταφέρνουν άραγε στο δρόμο?
Λίγα πράγματα για την οδική συμπεριφορά των τριών μοντέλων του συγκριτικού. Οπως προείπαμε και τα τρία αυτοκίνητα εφοδιάζονται με κινητήρα 1,0 λίτρου, ο οποίος κρίνεται σε γενικές γραμμές επαρκής. Το Space Star εμφανίζει την υψηλότερη τελική, η χαμηλότερη του ροπή όμως, η οποία είναι μάλιστα διαθέσιμη στο ψηλό φάσμα στροφών, το αναγκάζει να ακολουθεί τα άλλα δύο. Κατά τα άλλα άμεσα σαφές γίνεται πως το Picanto είναι κυρίαρχο έναντι των ανταγωνιστών.
Το τιμόνι του Dacia εμφανίζει μια λαστιχένια αίσθηση και του Mitsubishi μια σχετική ασάφεια, ενώ το Kia λάμπει με τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται τις πληροφορίες από το οδόστρωμα. Το κιβώτιο του Kia ξεχωρίζει επίσης για τη λειτουργία και τη σωστή κλιμάκωση του. Διαφορετικά είναι τα πράγματα τόσο στο Sandero, όσο και στο Space Star, όπου οι σχέσεις στο κιβώτιο του πρώτου δεν κουμπώνουν σωστά, ενώ το δεύτερο έχει αραιή κλιμάκωση στο κιβώτιο. Αυτό που είναι όμως το πιο εντυπωσιακό είναι ότι το Kia με το μικρότερο μεταξόνιο (2,40 μέτρα) από τα υπόλοιπα είναι το καλύτερο στον τομέα της άνεσης, καθώς απορροφά μαεστρικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, τη στιγμή που τα άλλα δύο ταλαιπωρούν ανελέητα τη μέση μας..
Στο ταμείο
Στην εν λόγω ενότητα κερδίζει με άνεση το Sandero, όντας το πιο οικονομικό μοντέλο ανάμεσα στους ανταγωνιστές. Η βασική έκδοση του Ρουμανικού μοντέλου τιμάται 6.990 ευρώ, τη στιγμή που η έκδοση Diamond του Mitsubishi κοστολογείται στα 11.290 ευρώ και η έκδοση Edition 7 του Kia στ 11.590 ευρω, πάντα με τιμές Γερμανίας. Στον τομέα της κατανάλωσης την 1η θέση καταλαμβάνει το Ιαπωνικό μοντέλο με 5,1 λτ., ενώ το Kia χρειάζεται 5,4 λτ. και το Sandero 6,2 λτ. καυσίμου.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr