autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test επί γερμανικού εδάφους: Mercedes CLE 300 4Matic
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test επί γερμανικού εδάφους: Mercedes CLE 300 4Matic

Διαβάστηκε από 6432 αναγνώστες - 27/4/2024

Πατάει γκάζι στην σχεδίαση η Mercedes, ξεχωρίζει από όλους.
Μόνιμα τετρακίνητη, με τετραδιεύθυνση και «κολώνες» για καλύτερη ακαμψία!
Με 258+23 ίππους, 0-100 σε 6,2 δλ και κατανάλωση 8,3 λτ.
Εσωτερικό Luxury, αλλά τετραθέσιο με 420 λίτρα πορτμπακαζ

Πατάει γκάζι στην σχεδίαση η Mercedes, ξεχωρίζει από όλους!

Όπως είχαμε αναφέρει και στην πρώτη επαφή μαζί της όπου απλά την οδηγήσαμε, η Mercedes CLE ήρθε για να αντικαταστήσει την C-Class και E-Class Coupe. Το μήκος της φτάνει τα 4,85 μέτρα, 16 εκ. μεγαλύτερο από την C-Class και 1,5 εκ. από την E-Class, κάνει ξεκάθαρο από την αρχή ότι δεν έχουν γίνει εκπτώσεις στο σχεδιασμό και σίγουρα έχει την επιβλητικότητα να σταθεί στην κατηγορία της.
 

Μόνιμα τετρακίνητη, με τετραδιεύθυνση και «κολώνες» για καλύτερη ακαμψία

Η μεταφορά της ισχύος στους τροχούς γίνεται μέσω κεντρικού διαφορικού, το οποίο σημαίνει ότι η Mercedes CLE λειτουργεί πάντα σαν καθαρά τετρακίνητη, ενώ το βάρος της αγγίζει το 45:55%, με τα επιπλέον κιλά πίσω να συμβάλουν στην ευελιξία. Ταυτόχρονα εφοδιάζεται με σύστημα διεύθυνσης στο πίσω άξονα που μειώνει το κύκλο στροφής κατά μισό μέτρο, ενώ προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση και σταθερότητα σε γρήγορες στροφές. Η δυναμική συμπεριφορά της οφείλεται επίσης στις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που σε συνδυασμό με την κατά 15 χιλιοστά μειωμένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με την C-Class αυξάνουν τις δυνατότητες, αλλά και στην «εμφάνιση» της κολώνας Β, μετά από 55 χρόνια σε coupe της εταιρείας, που σύμφωνα με τη Mercedes, αυξάνει την ακαμψία του αμαξώματος.

Με 258+23 ίππους, 0-100 σε 6,2 δλ και κατανάλωση 8,3 λτ.

Το μοντέλο της δοκιμής μας φοράει το 2λίτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 258 ίππων που συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό 48V σύστημα, το οποίο προσθέτει ακόμα 23 ίππους και 205Nm ροπής κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, «κλείνοντας» το κενό ισχύος που υπήρχε στις χαμηλές στροφές. Με τη συνολική ροπή να αγγίζει πλέον τα 400Nm, η Mercedes CLE 300 4Matic χρειάζεται 6,2 δλ. για να πιάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 8,3 λτ./100 χλμ. 

Εσωτερικό Luxury, αλλά τετραθέσιο με 420 λίτρα πορτμπακαζ

Η καμπίνα της Mercedes CLE 300 4Matic θυμίζει έντονα τη C-Class, το οποίο μόνο κακό δεν το λες, με το όλο σύστημα του infotainment όμως να έρχεται κατευθείαν από την E-Class. Aν και διαθέτει 25 χιλιοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο από τη C σειρά, πίσω ο χώρος είναι κάπως περιορισμένος, με τους επιβάτες να κάθονται αρκετά χαμηλά. Τουλάχιστον το πορτ-μπαγκάζ είναι καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού τα 420 λίτρα και η δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων προσφέρουν τη δυνατότητα φόρτωσης ακόμα κι ογκωδέστερων αντικειμένων.  

Σελ.
2
Ισορροπημένος ο δίλιτρος κινητήρας
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε