Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ο εξοπλισμός του νέου Qashqai και η άποψή μας

3/3/2021

Για πρώτη φορά, το SUV θα διατίθεται προαιρετικά με ζάντες 20 ιντσών και, χάρη στη νέα παλέτα χρωμάτων, οφείλει επίσης να είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμο: υπάρχουν έντεκα χρώματα αμαξώματος και πέντε επιπλέον συνδυασμοί με χρωματική αντίθεση της οροφής. Με τη νέα γενιά του Qashqai, η Nissan αναθεωρεί και το σύστημα υποβοήθησης ProPilot. Το προσαρμοζόμενο στην απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα cruise control, που εφοδιάζεται και με λειτουργία διατήρησης της λωρίδας, κάνει το Qashqai να φρενάρει πλέον πιο μαλακά, να στρίβει πιο απαλά και να έχει επίσης πρόσβαση σε δεδομένα του GPS, προκειμένου να μειώνει την ταχύτητα πριν από μια στροφή ή έναν κυκλικό κόμβο.

Το ProPilot αντιδρά, επίσης, σε όρια ταχύτητας σε κατηφορικά τμήματα, δηλαδή επιβραδύνει ανεξάρτητα. Επιπλέον, το εν λόγω σύστημα συνδέεται με το σύστημα προειδοποίησης «τυφλής» γωνίας, προκειμένου το ιαπωνικό SUV να είναι σε θέση να διορθώσει ενδεχόμενη απροσεξία του οδηγού όταν αλλάζει λωρίδες, όταν είναι απαραίτητο. Τα συστήματα υποβοήθησης παρακολουθούν επίσης τις πλευρές του Qashqai και ενημερώνουν τον οδηγό, αν υπάρχει απειλή προβλήματος κατά το στρίψιμο.

Ειδικό μοντέλο με την έναρξη των πωλήσεων
Αρχικά, το Qashqai θα διατίθεται σε αρκετές αγορές, μόνο σε μια καλά εξοπλισμένη Premiere Edition, η οποία βασίζεται στην εξοπλιστική εκδοχή "N Connecta". Το ειδικό μοντέλο θα εφοδιάζεται επίσης με φώτα LED matrix, νέες ζάντες 18 ιντσών, ψηφιακό cockpit και head-up-display. Τα smartphone θα μπορούν επίσης να φορτίζονται επαγωγικά με 15 Watt, ενώ η μπαταρία θα είναι ξανά πλήρης μετά από μια ώρα. Το Qashqai Premiere Edition θα διαθέτει και πανοραμική οροφή με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο σκιάδιο, θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και θερμαινόμενο τιμόνι και παρμπρίζ. Το περαιτέρω εξελιγμένο σύστημα υποβοήθησης ProPilot και η κάμερα 360 μοιρών θα είναι επίσης standard. Το ήπια υβριδικό σύστημα με το βενζινοκινητήρα των 1,3 λίτρων με 140 ή 158 PS θα είναι η προσφερόμενη μονάδα κίνησης. Η ασθενέστερη έκδοση θα είναι διαθέσιμη μόνο με το χειροκίνητο κιβώτιο, 6 σχέσεων, σε αντίθεση με την πιο ισχυρή, η οποία συνδυάζεται πάντα με το αυτόματο.



Μη συμβατικό σύστημα υβριδικής κίνησης
Το νέο Qashqai θα είναι διαθέσιμο με ένα ήπια υβριδικό σύνολο, που περιλαμβάνει το βενζινοκινητήρα των 1,3 λίτρων και θα παρέχεται σε δύο επίπεδα ισχύος (140 και 158 PS). Και στις δύο εκδόσεις, η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα μέσω του standard χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Ο κινητήρας των 158 PS θα συνδυάζεται επίσης με κιβώτιο CVT. Το Qashqai θα είναι διαθέσιμο και ως τετρακίνητο, αλλά μόνο σε συνδυασμό με τον κινητήρα των 158 PS και το αυτόματο κιβώτιο CVT.

Λίγους μήνες μετά από την έναρξη της κυκλοφορίας στις αγορές, θα ακολουθήσει ένα ασυνήθιστο concept κινητήρα. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου συστήματος κίνησης, που είναι γνωστό ως «e-Power», ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων με 156 PS τροφοδοτεί μια μπαταρία. Ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παροχή ενέργειας, δηλαδή η ισχύς του δε φτάνει απευθείας στους τροχούς, καθώς αυτό θα το έχει αναλάβει ένας ηλεκτροκινητήρας 190 PS. Τα πλεονεκτήματα αυτού του concept είναι τα εξής: Δε θα έχετε μεγάλους χρόνους φόρτισης, επειδή εσείς θα βάζετε κανονικά βενζίνη στο αυτοκίνητο, ενώ δεν υπάρχει καμία βαριά μπαταρία, παρά μόνο ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας.

Συμπερασματικά, θα λέγαμε πως μας αρέσει το νέο Qashqai. Μας αρέσει η σχεδίαση με τις περισσότερες ακμές και περιμένουμε με ενθουσιασμό και τη νέα κινητήρια μονάδα. Συνολικά, το αυτοκίνητο δείχνει υψηλής ποιότητας.  
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει