autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
7 φωτογραφίες »

Η Porsche που δεν ανήκει πουθενά…

10/6/2021

Είναι η 911 που δεν συγκρίνεται, δεν μετριέται, δεν ανήκει κάπου. Αυτή η ξεχωριστή Porsche 911 Turbo, δεν είναι S, αλλά είναι μια μοναδική οδηγική περίπτωση, που σου γεμίζει το μυαλό με ερωτήσεις και δυναμικά συναισθήματα. Πόσο S είναι λοιπόν η 911 Turbo και ποια θα είναι το στίγμα της στην γκάμα της Porsche;

Το βαρύ όνομα προσφέρει σχεδόν πάντα και ένα μεγάλο όγκο προσδοκιών επάνω σε κάθε μοντέλο, που το κουβαλάει σαν κληρονομιά του. Η 911 Turbo της Porsche, είναι ένα από αυτά τα μοντέλα, αφού ουσιαστικά πρέπει να παλέψει πολύ, για να βγει από την σκιά της 911 S και να δείξει τον δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα. Τις περισσότερες φορές αυτό είναι πρακτικά αδύνατο, αλλά θα συμβεί κι αυτή την φορά ή η 911 Turbo θα δείξει ένα ξεχωριστό και ιδιαίτερο χαρακτήρα, και θα σπάσει τις παραδόσεις;



Αν πριν μπεις να οδηγήσεις για πρώτη φορά τη νέα Porsche 911 Turbo, ανοίξεις τον τιμοκατάλογο της Γερμανικής βιομηχανίας και ανακαλύψεις διαφορές σε εξοπλισμούς και κοστολόγια, ανάμεσα σε 911 Turbo και Turbo S, σίγουρα (αρχικά) θα θυμώσεις… Δεν θα χωράει ο νους σου, πως μια διαφορά 70 ίππων αξίζει 67.000 ευρώ! Ναι, αυτή είναι η τιμολογιακή διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα. Με αυτό το ποσό στην χώρα μας, θα μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα ολόκληρο σπίτι! Δικαιολογείται η συγκεκριμένη διαφορά χρημάτων, και κατά πόσο αξίζει να τα προσφέρει κάποιος για 70 ίππους παραπάνω;



Ποιες οι διαφορές;
Οι πιο πολλοί από εμάς, θα σκεφτούν πως τα δύο μοντέλα έχουν μια διαφοροποιημένη ηλεκτρονική διαχείριση, δηλαδή μεγαλύτερη πίεση υπερπλήρωσης, περισσότερο καύσιμο και ούτω καθεξής, για να «δημιουργηθούν» τα 70 αυτά επιπλέον άλογα. Oι 911 Turbo και Turbo S είναι δύο παρόμοια αυτοκίνητα σε σχεδόν όλα τα σημεία, αφού έχουν την ίδια σχεδίαση, ενεργή αεροδυναμική με επεκτάσιμα spoiler εμπρός και πίσω. Μια βασική τους διαφορά, είναι οι στροβιλοσυμπιεστές καυσαερίων, δηλαδή τα turbo, όπου στην 911 Turbo, είναι μικρότεροι σε σύγκριση με αυτούς της Turbo S. Το μοντέλο δοκιμής μας, είχε διάφορα επιπρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως: Ενεργό πλαίσιο με σταθεροποίηση κλίσεων αμαξώματος PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), κεραμικά φρένα, σπορ σύστημα εξάτμισης και σύστημα σπορ ανάρτησης PASM (Porsche Active Suspension Management) με χαμήλωμα αμαξώματος κατά δέκα χιλιοστά.

Βέβαια, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε, πως το PASM, στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με τις κυματοειδείς και τις εγκάρσιες ανωμαλίες στον αυτοκινητόδρομο είναι εξαντλητικό, χωρίς να γίνεται καν λόγος για χαλαρό cruising. Το αυτοκίνητο μετακινείται έντονα και πολύ δυναμικά, επομένως είναι απαραίτητα και τα δύο χέρια στο τιμόνι. Ευτυχώς, τα σπορ καθίσματα με τις 18 ρυθμίσεις, που είναι τοποθετημένα στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας είναι αρκετά άνετα και, έτσι, τα χειρότερα… αποτρέπονται. Με την τοποθέτηση της προαιρετικής σπορ ανάρτησης, η Porsche στοχεύει σαφώς σε έναν καλό χρόνο γύρου και αφήνει τα οποιαδήποτε παράπονα για την άνεση να περάσουν σε δεύτερη μοίρα.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις