Αυτό το όχημα είναι υψηλότερο, με τους λεπτούς προβολείς και την απότομη/κοφτή γρίλια του ψυγείου δείχνει πολύ πιο επιθετικό και με τη γερή προστασία του κάτω μέρους του αμαξώματος στην πρόσοψη και τα παχιά πλαστικά προστατευτικά πάνω από τους θόλους των τροχών παραπέμπει περισσότερο σε ένα εκτός δρόμου αυτοκίνητο. Δηλαδή σε ό,τι ανταποκρίνται στις ανάγκες της ινδικής πελατείας, η οποία σε αντίθεση με εμάς, τους Ευρωπαίους, στην πράξη θα πρέπει να κινείται περισσότερο σε δρόμους κακής ποιότητας.
Έτσι, αντί το μοδάτου γκρι ματ της ασφάλτου, το Vision διατηρήθηκε στο φανταχτερό πορτοκαλί, που κυριαρχεί στη λαμαρίνα και στο εσωτερικό του. Βέβαια, πρέπει να σκεφτούμε άμεσα την ινδική… holi-fest (και όχι holiday), δηλαδή τη γιορτή των χρωμάτων, με την οποία χαιρετίζεται η άνοιξη και η χρωματισμένη πούδρα του χώματος όλη την ημέρα σκορπάται στους στενούς δρόμους. Πάντως, στο εσωτερικό μπορεί να συναντήσει κάποιος ακόμα περισσότερη ινδική κουλτούρα. Οι επενδύσεις των θυρών, που διακοσμούνται από πραγματικό ξύλο, θυμίζουν χειροποίητα ξύλινα τέμπλα και έναν παμπάλαιο ινδικό τρόπο βαφής υφασμάτων, που ονομάζεται “Kalamkari”.
Ο συμπατριώτης μας, σχεδιαστής εσωτερικών χώρων, Δημήτρης Δαρκούδης, σημειώνει: «Κατά τη σχεδίαση είχαμε την ελευθερία και, κατόπιν τούτου, τη χαρά κατά τη διάρκεια της εργασίας.» Παρόλ αυτά, το ξύλο-Kalamkari έχει τόση πολλή τύχη να περάσει στην παραγωγή όσο τα κρυστάλλινα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, καθώς και άλλα, ανάλογα... καλούδια.
Συμπέρασμα
Το προσιτό δεν πρέπει να είναι και κακό! Με το πρωτότυπο Vision IN η Skoda δείχνει πως ένα χαμηλού προϋπολογισμού SUV μπορεί να είναι και… sexy. Γιατί, όμως, οι Τσέχοι δε φέρνουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο και στην Ευρώπη, ως ανταγωνιστή του Dacia Duster; Ας το τολμήσουν!
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr