Η Audi παρουσίασε το πρώτο ηλεκτρικό SUV, που διαθέτει 480 ίππους, και πάνω από 400 χιλιόμετρα αυτονομίας. Τελικά θα φθείρουν την οδηγική μας απόλαυση τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα?
Οι φίλοι της Tesla είναι κάπως ανήσυχοι αυτές τις μέρες, καθώς τα πρώτα σοβαρά ανταγωνιστικά προϊόντα από κατασκευαστές που έχουν καθιερωθεί στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού, είναι προ των πυλών.
Μόλις πριν λίγο καιρό, η Mercedes παρουσίασε τη δική της εκδοχή με το ηλεκτροκίνητο EQC, αλλά αξιοσημείωτο γεγονός είναι πως οι άνθρωποι της Ingolstadt απέδειξαν με το Ε-tron, πώς οραματίστηκαν τον πρώτο τους μαχητή, έναντι του Tesla.
Οπτικά, το Audi ακολουθεί τον ίδιο δρόμο με το Tesla. Ένα ηλεκτρονικό αυτοκίνητο δεν πρέπει να φαίνεται πολύ ασυνήθιστο και να τύγχάνει καθολικής αποδοχής, αφού θα πρέπει να πωλείται παγκοσμίως και σε μεγάλες ποσότητες. Οπτικά, το Audi των 4,90 μέτρων, είναι λιγότερο ογκώδες από μια BMW iNext και όμως φαίνεται συναρπαστικό. Η νέα γραμμή από τον επικεφαλής σχεδιαστή Marc Lichte δίνει στο Ε-tron ακριβώς αυτό το επίπεδο avant-garde που πολλοί πελάτες νοσταλγούσαν για χρόνια. Παράλληλα με το αυξημένο μεταξόνιο μήκους 2,93 μέτρων, έχει κύρια λειτουργικά πλεονεκτήματα.