Εξωτερικά, το Ε-tron είναι περίπου το ίδιο σε μέγεθος όσο ένα Q5, ενώ εσωτερικό είναι όσο ένα Q7. Έτσι η Audi ισχυρίζεται ότι το E-SUV παρέχει άφθονο χώρο για πέντε επιβάτες και τουλάχιστον 660 λίτρα αποσκευών. Εξίσου εκπληκτικές είναι οι τεχνικές λεπτομέρειες. Οι αριθμοί που είναι τόσο σημαντικοί για την ηλεκτροκινητικότητα στο Audi είναι το 480 και το 400, που αντιστοιχούν στην ιπποδύναμη και την αυτονομία. Τα χαρακτηριστικά οδήγησης σημαίνουν υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με ροπή 660 Nm από την πρώτη ταχύτητα και τετρακίνηση.
Επιταχύνει σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100χλμ/ώρα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200χλμ/ώρα. Αλλά δεν πρέπει να μείνετε σε αυτές τις περιοχές ταχύτητας, διαφορετικά το εύρος των 400 χιλιομέτρων, θα μειωθεί. Όμως το e-tron μπορεί να φορτίσει την μπαταρία των 95 κιλοβατώρων στο 80% της αυτονομίας της, σε λιγότερο από μισή ώρα με τους νέους σταθμούς γρήγορης φόρτισης.
Το Ε-tron είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που δεν έχει εξωτερικούς καθρέφτες. Ειδικές κάμερες προβάλλουν την εικόνα προς τα πίσω, στις οθόνες των θυρών. Η Audi χτυπάει ήδη καμπανάκι, στην εποχή των μελλοντικών αυτοκινήτων.
Συμπέρασμα: Η Tesla καλείται να κερδίσει δύσκολα στοιχήματα στο μέλλον. Το Ε-tron συνδυάζει την υψηλή αυτονομία και την επιθυμία για επιδόσεις και τις γνωστές υψηλές ιδιότητες του Audi. Συναρπαστικό!
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr