Στην αρχή, επιλέγουμε να μπούμε στο Kia e-Soul. Μένουμε άναυδοι από το πρακτικό κομμάτι της κατασκευής. Απίστευτη ευρυχωρία από μόλις 4,20 μέτρα μήκος, τεράστιος χώρος για τα πόδια στο πίσω μέρος (το μεταξόνιο αυξήθηκε τρία εκατοστά φτάνοντας τα 2,60 μέτρα).
Όταν πρόκειται για χώρους, το crossover βγάζει τον άσο από το μανίκι του, σε ότι αφορά το σχεδιασμό που θυμίζει κουτί. Επειδή η οροφή δεν σταματάει στο ύψος του πίσω παραθύρου και δεν μειώνεται, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου μπορούν να καθίσουν άνετα, ακόμα και ενήλικες με ύψος 2 μέτρα. Αρκεί να μην κουβαλάνε πολλές αποσκευές, καθώς το πορτπαγκάζ είναι μικρό με 315 λίτρα χωρητικότητας, μόλις 34 λίτρα επιπλέον σε σχέση με πριν.
Κινητήρες
Αλλά ας μιλήσουμε για το e στην ονομασία του Soul. Το αυτοκίνητο δοκιμής διαθέτει 204 ίππους που προέρχονται από μια μπαταρία 64 kWh που βρίσκεται στο πάτωμα. Υπάρχει και μικρότερη μπαταρία 39,2 kWh απόδοσης 136 ίππων αλλά με μικρότερη αυτονομία 276 χιλιομέτρων, έναντι 452 στη δική μας περίπτωση.
Και επειδή το ζήτημα της αυτονομίας είναι εξίσου σημαντικό όσο και οι μικρές αποστάσεις από την πλησιέστερη ηλεκτρική αντλία, πρέπει να τονίσουμε ότι οι άνθρωποι της Kia δεν λένε ανακρίβειες. Μετά από 50 χιλιόμετρα στη λειτουργία Eco, η αυτονομία έχει μειωθεί ακριβώς κατά 50 χιλιόμετρα και όχι κατά 70, 80 ή περισσότερο. Αποδεικνύεται ότι οι εκτιμήσεις της Kia δεν είναι απλώς υποθετικές ιστορίες, μόνο και μόνο για να μας καθησυχάσει. Το e-Soul έχει επίσης ένα Sport πρόγραμμα, στο οποίο επιταχύνει σαν να υπάρχει δωρεάν ρεύμα στο επόμενο τετράγωνο. Είναι διασκεδαστικό αλλά καταναλώνει αρκετά, σαν να έχεις στο σπίτι το πλυντήριο, την κουζίνα και το πλυντήριο πιάτων ταυτόχρονα σε λειτουργία.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr