Εφοδιασμένο με όλες τις τεχνολογικές ανέσεις το εσωτερικό και 7 προγράμματα οδήγησης
12/11/2021
«Η πολυτέλεια της ιταλικής δεξιοτεχνίας συναντά την προηγμένη τεχνολογία». Το motto της Lamborghini ταιριάζει απόλυτα με το εσωτερικό της Urus. Πολυτελή, όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο 350.000 ευρώ, αλλά με όλες τις τεχνολογικές ανέσεις, η καμπίνα του πράσινου SUV δεν στέρει τίποτα από τους επιβάτες της. Με το carbon και την alcantara να κυριαρχεί στο εσωτερικό, τις εντυπώσεις κλέβουν οι τυπικές ραφές Q-citura στο παραδοσιακό εξάγωνο σχήμα. Οι δυο εύχρηστες οθόνες αφής, 10,1 ιντσών και 8,6 ιντσών, στην κεντρική κονσόλα προσφέρουν στο «πιάτο», μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας και εκπληκτικές λειτουργίες, τόσο στη ψυχαγωγία όσο και στην ασφάλεια. Το πολυλειτουργικό τιμόνι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συμπληρώνουν το πάζλ του high-tech διάκοσμου. Εντυπωσιακό και το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen, που αποτελείται από 21 ηχεία, συνολική ισχύς 1.700 watt, αρκεί να μην παίζει συνέχεια «Ζουζουνία», προς τέρψη των μικρών επιβατών.
Κοινοποίησέ το »
Με 7 προγράμματα οδήγησης, τη φέρνεις στα μέτρα σου την Urus και εκπληρώνει τις επιθυμίες σου
Η Urus εφοδιάζεται με το εκπληκτικό επιλογέα ANIMA, που είναι η ψυχή της οδηγικής ηδονής που προσφέρει το αυτοκίνητο. O οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμενα σε 3 προγράμματα για άσφλατο: Το strada, για ευκολία, άνεση και ασφάλεια, το sport για μεγαλύτερη σβελτάδα και καλύτερη απόκριση του κινητήρα και το corsa για ακρίβεια και μέγιστη απόδοση. Επιπλέον υπάρχουν αλλά 3 προγράμματα για κίνηση έκτος δρόμου: το neve που εξασφαλίζει ευκολία και ασφάλεια, ακόμη και σε ολισθηρές επιφάνειες, το terra που ενισχύει την άνεση και την ευελιξία σε συνθήκες εκτός δρόμου και το sabbia για αμμώδεις επιφάνειες. Τέλος υπάρχει και το πρόγραμμα EGO, όπου ο οδηγός περνάει τις προσωπικές του ρυθμίσεις όσο αφορά τη δυναμική του τιμονιού, τη σκληρότητα των αναρτήσεων, την απόκριση του κινητήρα και τα επίπεδα πρόσφυσης.
Χάρη στις αμέτρητες παραμετροποιήσεις που δέχεται, τους χώρους, τα συστήματα ασφάλειας και άνεσης η Lamborghini Urus μπορεί να σταθεί σαν ένα καθημερινό SUV με τεράστια περιθώρια δύναμη αλλά κι αντίστοιχης υψηλής κατανάλωσης. Βέβαια ποιος θα έδινε πάνω από 350.000 ευρώ για αυτοκίνητο 650 ίππων και θα τον ένοιαζε αν τσιμπάει παραπάνω βενζίνη?
Με 6 προγράμματα οδήγησης, μεταμορφώνεται από καθημερινό SUV σε πολεμική μηχανή
Έχει 650 άλογα και 80 κιλά ροπή, αλλά οδηγείται σαν «καθημερινό» αυτοκίνητο
Πρακτική και μεγάλη σε χώρους, ικανή να πάει τα παιδιά σχολείο και τη γυναίκα για ψώνια
Πάει σε άσφαλτο, χώμα, άμμο, χιόνι χάρη στο επαναστατικό ΑΝΙΜΑ
Πιστεύεις η Lamborghini χάνει την αίγλη της, μπαίνοντας στο χώρο των SUV?