Η εξάτμιση δεν έχει έλεγχο ήχου αλλά φέρει διπλές απολήξεις.
Entry level AMG - Η περιπετειώδης AMG δεν επαναπαύεται φέρνοντας ένα entry level μοντέλο στην compact κατηγορία, την Mercedes-AMG A 35 με 306 ίππους.
Τι μας άρεσε και τι όχι:
Το μικρότερο AMG προσφέρει μεγάλη διασκέδαση- αλλά κοστίζει και πολλά.
Η A 35 σηματοδοτεί τη είσοδο στον γρήγορο κόσμο της Mercedes. Ή αλλιώς το entry level μοντέλο στον κόσμο της AMG. Οπτικά, η A 35 δεν κάνει μισά πράγματα, καθώς υπάρχουν στάνταρ ζάντες 18 ιντσών, διπλές απολήξεις εξάτμισης και αεροτομή οροφής. Ολοκαίνουργιο είναι το χρώμα με την ηλιόλουστη κίτρινη απόχρωση. Στο εσωτερικό, τα καθίσματα με την πολύ καλή πλευρική στήριξη τοποθετούν θαυμάσια τη θέση οδήγησης πιο χαμηλά, ενώ το τιμόνι AMG με την επένδυση Alcantara έχει υπέροχη αίσθηση. Στους ισπανικούς ορεινούς δρόμους, ο τετρακύλινδρος κινητήρας των δύο-λίτρων, ο οποίος έχει υποστεί τρομερή επεξεργασία και διαθέτει ένα νέο υπερσυμπιεστή TwinScroll, αποδίδοντας 306 ίππους και 400 Nm ροπής, μπορεί πραγματικά να σε εκτοξεύσει. Η A 35 ανταποκρίνεται άμεσα στο βύθισμα του γκαζιού, ανεβάζει σωστά στροφές και δεν χάνει την επιθυμία της πάνω από τις 5000 σ.α.λ. Τα 100 χλμ./ώρα έρχονται μετά από μόλις 4,7 δευτερόλεπτα, με τη μετάδοση να γίνεται μέσω ενός κιβωτίου επτά ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη και να μεταφέρεται στους τροχούς χάρη στην τετρακίνηση 4Matic. Το entry level AMG βγαίνει ακόμα και από σφιχτές γωνίες σε ολισθηρούς δρόμους χωρίς να γλιστρήσει. Υποστροφή; Σπάνια διαθέσιμη! Όλα αυτά συνοδεύονται από μια ανάρτηση που προσφέρει επαρκή άνεση, παρά τα προαιρετικά ελαστικά 19 ιντσών. Ένα εντελώς νέο χαρακτηριστικό στην A 35 ονομάζεται AMG Dynamics. Προκειμένου να βελτιωθεί η ανταπόκριση του συστήματος διεύθυνσης, η A 35 στρίβει στα modes Sport και Sport+ με ένα σύντομο φρένο στον εσωτερικό πίσω τροχό. Όποιος έχει αφήσει το γκάζι σε ένα αυτοκίνητο με μπροστινή κίνηση στην καμπύλη μιας στροφής, γνωρίζει αυτό το φαινόμενο. Απροσδόκητο, αλλά το AMG Dynamics είναι διασκεδαστικό στη ρύθμιση για «Προχωρημένους». Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται ομαλά με τον κινητήρα, με μόνη παρατήρηση ότι στη λειτουργία Sport, θα μπορούσε να κρατήσει τις αλλαγές λίγο περισσότερο και να κατεβάσει νωρίτερα στις στροφές, οπότε καλύτερα να μεταβείτε στη χειροκίνητη λειτουργία για μέγιστη διασκέδαση. ¶λλη μια παρατήρηση έχουμε για τον ήχο, που στην A 35 ακούγεται πολύ «συνθετικό» και απέχει πολύ από τον ήχο της A 45. Τελικά, η Α 35 σε κερδίζει!
Συμπέρασμα
Με την A 35, η Mercedes όχι μόνο φέρνει ένα νέο entry level μοντέλο, αλλά ένα πραγματικό AMG! Σχεδόν τόσο γρήγορη όσο η παλιά A 45 και εξίσου διασκεδαστική, χάρη στο MBUX αλλά πολύ πιο μοντέρνα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr