Υπερπολυτελές εσωτερικό με κύριο άξονα την ασφάλεια των επιβατών
Μπορεί, όπως είπαμε, με την πρώτη ματιά να μοιάζει σαν μια «συνηθισμένη» S-Class, αλλά με το που θα ανοίξεις την πόρτα των 200 κιλών καταλαβαίνεις ότι κάτι είναι τελείως διαφορετικό. Ειδικά υδραυλικά συστήματα κρατάνε τις πόρτες ανοιχτές ακόμα και σε μεγάλες κλίσεις, ενώ τεχνολογικά εξελιγμένοι συμπιεστές θα ανοίξουν τα παράθυρα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, παρακάμπτοντας το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου που μπορεί να έχει πάθει ζημία.
Στις μπροστά θέσεις, η εικόνα είναι πανομοιότυπη με τις «πολιτικές» S-Class, με τη διαφορά να βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, όπου υπάρχουν επιπλέον κουμπιά που ενεργοποιούν την ενδοεπικοινωνία, τη σειρήνα, το σύστημα πυρόσβεσης, τον extra εξαερισμό για αέρια-καπνό και το σύστημα φωτισμού έκτακτης ανάγκης. Παρά τα ειδικά αλεξίσφαιρα παράθυρα, η θέα προς τα έξω είναι ελάχιστα παραμορφωμένη, επιτρέποντας καλή ορατότητα, χρήσιμη σε περίπτωση που προσπαθείς να ξεφύγεις από μια καταιγίδα πυροβολισμών.
Είναι ένα εξελιγμένο τεθωρακισμένο όχημα, αλλά δεν ξεχνάει ότι βρίσκεται στην κορυφή των premium οχημάτων. Αυτό φαίνεται κι από τις πίσω υπερπολυτελείς θέσεις, όπου φιλοξενούνται τα υψηλά VIP πρόσωπα, οι οποίες σφύζουν από τις deluxe παροχές που συναντάμε και στην S-Class long. Ψυγείο, θερμαινόμενα - αεριζόμενα καθίσματα με μασάζ, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι ελάχιστα από την τεράστια λίστα του extra εξοπλισμού, που μπορεί να απολαμβάνει ο ιδιοκτήτης της Guard στο πίσω κάθισμα, μιας και συνήθως στη θέση του οδηγού κάθετε κάποιος σοφέρ. Ωστόσο, ορισμένα πρόσθετα, όπως η γυάλινη οροφή ή ο έλεγχος με χειρονομίες στο headliner δεν είναι διαθέσιμα, επειδή θα έρχονταν σε «σύγκρουση» με τις προδιαγραφές ασφαλείας.
6.000 κυβικά, V12, 612 ίπποι, 820Nm ροπή και 19,5 λτ/100χλμ
Με το πάτημα της μίζας, ζωντανεύει ένας 6λιτρος V12 twin-turbo κινητήρας που αποδίδει 612 ίππους και 820Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων που κατανέμει την ισχύ κατά 31% στον εμπρός και 69% στο πίσω άξονα. Το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 4,5 δλ και η τελική αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα, με περιοριστή ταχύτητας. Όσο για την κατανάλωση, το βάρος των 4,2 τόνων και ο κινητήρας των 6.000 κυβικών εκατοστών την στέλνουν σε επίπεδα φορτηγού, με τη μέση τιμή της να κυμαίνεται στα 19,5 λτ/100 χλμ.Σελ. 1 | Mercedes S680 Guard: Σταματάει μέχρι και χειροβομβίδα |
Σελ. 2 | Υπερπολυτελές εσωτερικό με κύριο άξονα την ασφάλεια των επιβατών |
Σελ. 3 | H S Guard διαχειρίζεται εντυπωσιακά το βάρος, πηγαίνει το ίδιο στρωτά και με σκασμένο ελαστικό |